  • 51. Data: 2009-12-09 08:40:38
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Analogiem nie zasymulujesz cyfry, a odwrotnie jak najbardziej (kilka
    > procent audiofilów zarzeknie się, że nie, ale w testach udziału nie
    > weźmie). Więc mało komu chce się męczyć analogiem.

    Pierwsze zdanie to bzdura, aczkolwiek końcówka to sama prawda.

    A.

  • 52. Data: 2009-12-09 08:47:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > A sklej sobie kółko zębate z polipropylenu...

    A z czego są zębatki w obiektywach i magnetofonach?
    Bo zdarzyło mi się kleić 6 z 12 zębów w zębatce o średnicy 5-6mm.
    Skutecznie. Kropelką.
    AF w prostym Tamronie z powrotem działa, choć trochę chrzęści. :-)

    --
    Mirek

  • 53. Data: 2009-12-09 08:50:48
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Tylko co z tego, większość urządzeń jest nienaprawialnych ze względu na
    > miniaturyzację choćby, ale też na jednorazowość teoretycznie
    > wielorazowych złącz czy ich klejenie stykowe.

    I dlatego trzeba trzymać stare analogi (aparaty). :-)

    --
    Mirek

  • 54. Data: 2009-12-09 09:30:34
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    W całym rozumowaniu jest tylko jeden błąd: kolejny sprzęt mógłby być nie Sharp.
    JaC

  • 55. Data: 2009-12-09 09:32:24
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Nie zrozumiałem tego zdania.
    JaC

    -----

    > Ekodebilom wiatr w oczy, bo o ile lutować cyną klasykę - przerąbane, to odwrotnie
    lutuje się miło.

  • 56. Data: 2009-12-09 10:16:10
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Pierwsze zdanie to bzdura, aczkolwiek końcówka to sama prawda.
    >
    > A.

    jakie pierwsze zdanie jest bzdurą?
    Dziękuję wszystkim za opinie.
    Chyba jednak zostawię analoga, Nawet dla tej jednej sesji w roku (zwłaszcza,
    że jeszcze mam kilka kostek delty - przeterminowanej, ale z lodówki).
    Pozdrawiam R.

  • 57. Data: 2009-12-09 11:08:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Dec 2009, Arek (G) wrote:

> [...]
    [...]
    > Pierwsze zdanie to bzdura,

    Sądzę, że nie popełnię rażącego błędu, jak napiszę w liczbie
    mnogiej że radzibyśmy wiedzieć jak rekomendujesz zasymulowanie
    takich prostych efektów, jak np. naturalnie występująca w co
    poniektórych aparatach za <100 zł (droższych też, opisy w archiwach)
    posteryzacja, a jakby to co rozejrzymy się za pozostałymi efektami
    wynikłymi z próbkowania i kwantyzacji.
    Czysto "analogowo" oczywiście.
    Mawiają, że człowiek uczy się całe życie, to się douczymy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 58. Data: 2009-12-09 11:52:35
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > wynikłymi z próbkowania i kwantyzacji.
    > Czysto "analogowo" oczywiście.
    > Mawiają, że człowiek uczy się całe życie, to się douczymy ;)

    Mówiłem o zdaniu a nie wyrwanej z kontekstu jego części. Tak nawiasem,
    co chciałbyś udowodnić? Napisz a ja przyznam Ci rację.

    A.

  • 59. Data: 2009-12-09 12:38:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie zrozumiałem tego zdania.
    lutuje się miło.

    To znaczy, że cynowe luty bez problemu można poprawiać nieekologicznym
    stopem, a odwrotnie już nie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 60. Data: 2009-12-09 16:19:21
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Norbert napisał(a):
    > U?ytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Gdzie je wywolujesz, w takim normalnym hipermarketowym labie sie da?
    > Chcialbym sprobowac :)

    Rossman.

    --
    Mirek