  • Data: 2009-12-25 00:56:58
    Temat: Re: analog w dobie cyfry
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jester" napisał

    > Właśnie tego miałem. Sprzedałem po dokładnie 12 latach - bezawaryjny.
    > Kolega miał identyczny model - też nie dało się go zajeździć.

    He, ale numer : )

    > Wszystkie pozostałe (3 lub
    >
    > Ten tańszy na bank 99

    Cholera, możliwe, w końcu dwadzieścia lat już upłynęło od kiedy po
    eksperymentch z najdroższymi magnetofonami pogoniłem CC w diabły ; )

    > On na szczęście nie miał głośnika - tylko słuchawki. Nawiasem mówiąc -
    > miałem potężne problemy z dokupieniem słuchawek kiedy w tych oryginalnych
    > po paru latach przetarł się kabelek w sposób lekko uniemożliwiający
    > zlutowanie (nierozbieralne były). Okazało się, że do tego malucha trzeba
    > było kupić słuchawki dużo lepsze, niż standardowe - bo zwykłe, tanie nie
    > dawały zwyczajnie rady...
    > A później zaliczył glebę i tak zakończyła się moja przygoda z
    > kaseciakami...

    Ja odwrotnie - słuchawki nawaliły i już nigdy nie kupiłem równie dobrych. To
    był Philips i o ile pamiętam też gleba przypieczętowała jego los. Mechanizm
    i głowica to był majstersztyk - AutoRevers ale trudno było sie kapnąć w
    którą stronę jedzie, praktycznie żadnej różnicy. Nie tak jak w niektórych
    nawet stacjonarnych sprzętach gdzie lepiej było jednak przełożyć kasetę.

    > Mam przystanek pod oknem - zdziwiłbyś się ilu takich nierównych się snuje
    > po ulicach...

    Domyślam się, najgorsi są na szlakach w górach - idzie swołocz i z co
    drugiej ręki coś skrzeczy ; )

    adam