eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyamperomierze w starych konstrukcjach ZSRRRe: amperomierze w starych konstrukcjach ZSRR
  • X-Received: by 10.49.35.243 with SMTP id l19mr20902qej.15.1381579474951; Sat, 12 Oct
    2013 05:04:34 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.35.243 with SMTP id l19mr20902qej.15.1381579474951; Sat, 12 Oct
    2013 05:04:34 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!i2no8267462qav.0!news-out.google.com!9ni294
    75qaf.0!nntp.google.com!i2no8267460qav.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.
    googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 12 Oct 2013 05:04:34 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l3b82n$g47$1@mx1.internetia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.30.224;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.30.224
    References: <l39fml$umn$1@mx1.internetia.pl> <l39h4n$3eq$1@mx1.internetia.pl>
    <l39jpm$br7$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@g...com>
    <l3b82n$g47$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: amperomierze w starych konstrukcjach ZSRR
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 12 Oct 2013 12:04:34 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507160
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 12 października 2013 12:12:20 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
    > W dniu 2013-10-11 21:44, k...@g...com pisze:
    >
    > > Nigdy nie było źródłem problemów. Kocham takie pierdolenie głupot jakie
    uskuteczniłeś.
    >
    > Nie wiem, jakie ty masz doświadczenie z UAZem, ja osobiście dojeździłem
    >
    > w terenie 2szt (i kilka gościnnie), i w obu miałem chroniczne problemy z
    >
    > instalacją elektryczną, ponieważ były użytkowane w stanie
    >
    > zalania/błota/ekstremalnych warunków i naprawiania (by przywrócić
    >
    > oświetlenie i zapłon) blaszką z konserwy w środku bagna, i często
    >
    > zdarzały się zwarcia (o bezpiecznikach przemilczę), i te amperomierze
    >
    > były chronicznie uszkodzone (mechanicznie - wskazówki pokrzywione, lub
    >
    > elektrycznie - po prostu nic nie wskazywały). Stąd moje wrażenia.
    >
    >
    >
    > Ponieważ nie miałem większego kontaktu z konstrukcją podobnych sprzętów
    >
    > - to wolałem spytać, jak to było zrobione w innych konstrukcjach
    >
    > (zwłaszcza że są bardziej wysoko-prądowe, niż UAZ będący w zasadzie
    >
    > prostą osobówką z kilkoma odbiornikami elektryki)
    >
    >
    >
    > --
    >
    > | Bartłomiej Kuźniewski
    >
    > | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    >
    > | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

    Tutaj też bym się nie zgodził. Nowsze UAZy miały silniki od Wołgi gaz 24. Osprzęt
    też. W tym modelu alternator miał prawie kilowata. To były samochody dla wojska.
    Wymagania co do elektryki były wysokie bo nie tylko światła ale i radiostacja na
    przykład musiała działać przy zasilaniu z samochodu. Taka wojskowa radiostacja w
    tamtych czasach to nie było 5W mocy pobieranej tylko 500W. Elektrycznie w takim
    amperomierzu nie ma się co uszkodzić. Mechanicznie stosując zasadę ze jak się nie da
    mniejszym młotkiem to trzeba wziąć większy da się wszystko popsuć. Taki mechanicznie
    uszkodzony amperomierz z UAZa nawet jak nie pokazywał to i tak prąd przez niego
    płynął i nie miało to wpływu na działanie elektryki. To ze się coś pierdoliło
    wynikało z tego ze resurs na samochód jako całość się skończył. Sprzęt wojskowy typu
    samochód czy czołg sprzed czterdziestu lat był sprzętem jednorazowym. W czasie II
    wojny światowej mniej niż polowa czołgów dojeżdżacza z fabryk na front. A Ty wymagasz
    od trzydziestoletniego auta terenowego żeby nic się nie psuło. Cudem jest ze jeszcze
    jeździ. Chcesz nie mieć problemów z elektryką to jedz do elektryka żeby wymienił całą
    elektrykę na nową oryginalną z tego modelu i na 15 lat masz spokój. Jak elektryka
    naprawiana drutem z siatki to nie ma co się dziwić ze się pierdoli cały czas.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: