-
X-Received: by 10.49.35.243 with SMTP id l19mr20902qej.15.1381579474951; Sat, 12 Oct
2013 05:04:34 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.35.243 with SMTP id l19mr20902qej.15.1381579474951; Sat, 12 Oct
2013 05:04:34 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!i2no8267462qav.0!news-out.google.com!9ni294
75qaf.0!nntp.google.com!i2no8267460qav.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.
googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 12 Oct 2013 05:04:34 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l3b82n$g47$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.30.224;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.30.224
References: <l39fml$umn$1@mx1.internetia.pl> <l39h4n$3eq$1@mx1.internetia.pl>
<l39jpm$br7$1@mx1.internetia.pl>
<5...@g...com>
<l3b82n$g47$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: amperomierze w starych konstrukcjach ZSRR
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 12 Oct 2013 12:04:34 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507160
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 12 października 2013 12:12:20 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
> W dniu 2013-10-11 21:44, k...@g...com pisze:
>
> > Nigdy nie było źródłem problemów. Kocham takie pierdolenie głupot jakie
uskuteczniłeś.
>
> Nie wiem, jakie ty masz doświadczenie z UAZem, ja osobiście dojeździłem
>
> w terenie 2szt (i kilka gościnnie), i w obu miałem chroniczne problemy z
>
> instalacją elektryczną, ponieważ były użytkowane w stanie
>
> zalania/błota/ekstremalnych warunków i naprawiania (by przywrócić
>
> oświetlenie i zapłon) blaszką z konserwy w środku bagna, i często
>
> zdarzały się zwarcia (o bezpiecznikach przemilczę), i te amperomierze
>
> były chronicznie uszkodzone (mechanicznie - wskazówki pokrzywione, lub
>
> elektrycznie - po prostu nic nie wskazywały). Stąd moje wrażenia.
>
>
>
> Ponieważ nie miałem większego kontaktu z konstrukcją podobnych sprzętów
>
> - to wolałem spytać, jak to było zrobione w innych konstrukcjach
>
> (zwłaszcza że są bardziej wysoko-prądowe, niż UAZ będący w zasadzie
>
> prostą osobówką z kilkoma odbiornikami elektryki)
>
>
>
> --
>
> | Bartłomiej Kuźniewski
>
> | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
>
> | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Tutaj też bym się nie zgodził. Nowsze UAZy miały silniki od Wołgi gaz 24. Osprzęt
też. W tym modelu alternator miał prawie kilowata. To były samochody dla wojska.
Wymagania co do elektryki były wysokie bo nie tylko światła ale i radiostacja na
przykład musiała działać przy zasilaniu z samochodu. Taka wojskowa radiostacja w
tamtych czasach to nie było 5W mocy pobieranej tylko 500W. Elektrycznie w takim
amperomierzu nie ma się co uszkodzić. Mechanicznie stosując zasadę ze jak się nie da
mniejszym młotkiem to trzeba wziąć większy da się wszystko popsuć. Taki mechanicznie
uszkodzony amperomierz z UAZa nawet jak nie pokazywał to i tak prąd przez niego
płynął i nie miało to wpływu na działanie elektryki. To ze się coś pierdoliło
wynikało z tego ze resurs na samochód jako całość się skończył. Sprzęt wojskowy typu
samochód czy czołg sprzed czterdziestu lat był sprzętem jednorazowym. W czasie II
wojny światowej mniej niż polowa czołgów dojeżdżacza z fabryk na front. A Ty wymagasz
od trzydziestoletniego auta terenowego żeby nic się nie psuło. Cudem jest ze jeszcze
jeździ. Chcesz nie mieć problemów z elektryką to jedz do elektryka żeby wymienił całą
elektrykę na nową oryginalną z tego modelu i na 15 lat masz spokój. Jak elektryka
naprawiana drutem z siatki to nie ma co się dziwić ze się pierdoli cały czas.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.13 14:13 k...@g...com
- 12.10.13 14:14 mappl
- 12.10.13 14:20 k...@g...com
- 12.10.13 14:43 mappl
- 13.10.13 00:55 Andrzej Lawa
- 13.10.13 01:15 k...@g...com
- 13.10.13 01:31 A.L.
- 13.10.13 02:10 k...@g...com
- 13.10.13 04:25 Adam Płaszczyca
- 13.10.13 20:32 John Kołalsky
- 14.10.13 14:07 Adam
- 14.10.13 14:48 Jacek
- 14.10.13 15:26 RoMan Mandziejewicz
- 14.10.13 22:00 J.F.
- 14.10.13 23:24 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy VW 208 :-)
- ile Tesla ma gwarancji?
- OT Silnik sie przegrzewa
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
Najnowsze wątki
- 2025-03-24 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-24 Spawanie filamentem
- 2025-03-23 Rozkaz 5-2025: O Umorzeniu Postępowania Sądowego
- 2025-03-23 Rozkaz 4-2025: O Ochronie Praw Autorskich
- 2025-03-23 Rozkaz 3-2025: O Zaprzestaniu Bratobójczych Walk Na Ukrainie
- 2025-03-23 Rozkaz 2-2025: O Zaprzestaniu Zaciągania Kredytów
- 2025-03-23 Rozkaz 1-2025: O Uchwaleniu Totaliztycznych Praw i Obowiązków Człowieka
- 2025-03-23 Waga z legalizacją
- 2025-03-23 Nowy VW 208 :-)
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk