-
X-Received: by 10.50.67.17 with SMTP id j17mr174068igt.8.1381532334653; Fri, 11 Oct
2013 15:58:54 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.67.17 with SMTP id j17mr174068igt.8.1381532334653; Fri, 11 Oct
2013 15:58:54 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!i2no7370700qav.0!news-out.google.com!9ni29475qaf.0!nntp.google.com!i2no7
370699qav.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 11 Oct 2013 15:58:54 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l39o2f$i1q$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.207.22;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.127.207.22
References: <l39fml$umn$1@mx1.internetia.pl>
<a...@g...com>
<l39o2f$i1q$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: amperomierze w starych konstrukcjach ZSRR
From: k...@g...com
Injection-Date: Fri, 11 Oct 2013 22:58:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507106
[ ukryj nagłówki ]W dniu piątek, 11 października 2013 22:46:08 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz
napisał:
> W dniu 2013-10-11 20:27, k...@g...com pisze:
>
>
>
> >
>
> > Zdziwisz się ale amperomierz był wpięty tak jak się podłącza amperomierze. W
przewód wychodzący z prądnicy i idący do akumulatora.
>
>
>
> No i źle mówisz, bo taki amperomierz nie pokaże ujemnego prądu, kiedy
>
> akumulator jest rozładowywany.
Samochody o których domyślnie jest mowa to samochody sprzed trzydziestu lat. W
tamtych samochodach do akumulatora dochodziły dwa grube przewody. No chyba że ktoś
sobie radio założył to trzeci cienki. We współczesnych samochodach w plusowej klemie
zatopione są dwa przewody. Jeden gruby i drugi sporo cieńszy, ale do cienkich nie
należący. Tak na oko od 4 do 6 kwadrat. We wspólczesnych taki amperomierz trzeba było
by wpiąć w ten przewód. W starych samochodach odejście minusa ( kiedyś był plus na
masie nie wiedzieć czemu) Odejście od akumulatora było w innym miejscu. Z reguły na
śrubie włącznika elektromagnetycznego rozrusznika. I tam było odejście na instalację
i wyjście z regulatora napięcia na akumulator. I tam był wydzielony kawałek przewodu
na którym był założony amperomierz. Nieścisłość wyszła z tego że zamiast wyjścia z
prądnicy powinienem napisać wyjścia z regulatora napięcia. We współczesnych
samochodach z alternatorami wyjście z alternatora jest połączone z akumulatorem. W
starych z prądnicami po drodze był jeszcze regulator napięcia.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.13 01:06 k...@g...com
- 12.10.13 01:20 PlaMa
- 12.10.13 01:34 Andrzej Lawa
- 12.10.13 01:36 Andrzej Lawa
- 12.10.13 01:37 k...@g...com
- 12.10.13 01:38 k...@g...com
- 12.10.13 01:42 k...@g...com
- 12.10.13 02:37 A.L.
- 12.10.13 07:59 m...@i...pl
- 12.10.13 08:48 masti
- 12.10.13 12:12 BartekK
- 12.10.13 12:17 BartekK
- 12.10.13 12:29 BartekK
- 12.10.13 14:04 k...@g...com
- 12.10.13 14:13 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz