    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: alternatywa dla skryptu Lightbox 2
    Date: Sat, 10 Sep 2011 14:20:56 +0200

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 20:11:44 +0200, Anna napisał(a):

    > Poszukuję skryptu dający podobny efekt jak Lightbox 2
    > http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/#ex
    ample ale
    > pozwalającego na wyświetlanie dużych zdjęć np 1600x1200
    >
    > Gdzieś, kiedyś widziałam skrypt wyświetlający wielkie zdjęcia
    > przeskalowane do wielkości miejsca dostępnego w oknie przeglądarki,
    > dodatkowo był przycisk umożliwiający zobaczenie zdjęcia w oryginalnym
    > rozmiarze.
    > Niestety teraz nie mogę tego znaleźć.
    >
    > Proszę o jakąś pomoc w tej kwestii
    >
    > Anna

    Oby tylko skrypt był bez animacji skutecznie odstraszających od
    przeglądania strony. Zwykle po 2-3 zdjęciach pojawiających się ospale w
    przekombinowany sposób osobiście odczuwam potrzebę natychmiastowego
    opuszczenia serwisu WWW. Czy nie lepiej samemu napisać jakiś prosty skrypt
    skrojony do potrzeb projektu lub zlecić znającemu się na rzeczy koledze?