  • Data: 2011-09-13 09:27:24
    Temat: Re: alternatywa dla skryptu Lightbox 2
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:12:38 +0200, Mirosław Zalewski napisał(a):

    > Ale dlaczego zakładasz, że *biblioteka* nie spełnia oczekiwań Anny? To
    > *skrypt* nie spełnia jej oczekiwań. Skrypt można wymienić bez wymiany całej
    > biblioteki.

    To wywnioskowałem z jej słów - być może błędnie. Dla mnie biblioteka to nic
    innego jak skrypt właśnie (lub ich zbiór) tyle tylko, że udostępniony do
    wykorzystania. Skrypt wykorzystujący jakąś bibliotekę to też taki sam
    skrypt.

    Ale faktycznie możesz mieć rację - sam rozróżniasz te dwa pojęcia więc
    wróżymy z fusów o co Annie chodzi.

    > Banalne jak banalne. Jeżeli nie ma choćby podstawowego przygotowania
    > programistycznego, to jest to problem nie do rozwiązania.

    Proponuję EOT bo Anna i tak nie jest skora do wyjaśnień. Zadała pytanie i
    zniknęła. Nie pomożemy jej,