  • Data: 2009-02-16 14:26:44
    Temat: Re: alpha 200 czy g9
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Feb., 15:10, Jan Rudziński <j...@a...net> wrote:
    > Cześć wszystkim
    >
    > j...@a...at napisał(a):
    > [...]
    >
    > A stosuję krótką ogniskową, bo wymusza to mała matryca.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    >   Janek (sygnaturka zastępcza)

    rownie dobrze mozna powiedziec ze korzysci jakie daje za soba krotka
    ogniskowa ( np mozliwosc miniaturazacji ) wymusza wsrod
    konstruktorow male matryce,

    jedno i drugie jest taka sama prawda.
    nie udowodnimy czy najpierw bylo jajko , czy kura.

    zeby byc precyzyjnym to trza byc swiadomym ze zmniejszanie krazka
    rozproszenia ( spowodowane pomniejszeniem wymiarow matrycy ) powoduje
    spadek GO.
    Jesli dla uzyskania tego samego kadru skrocimy odpowiednio ogniskowa
    to przyrost GO wskutek spadku ogniskowej
    bedzie wiekszy niz spadek GO wskutek zmniejszenia matrycy w postepie
    kwadratycznym .
    to jest cala prawda- dla ustalonych pozozostalych parametrow.
    Jesli nie skrocimy ogniskowej to nastapi spadek GO wskutek
    pomniejszenia matrycy. - taki jest wplyw wielkosci matrycy na GO.

    czyms innym jest wplyw wlk matrycy , czyms innym wplyw ogniskowej.

    ale tak mozna w nieskonczonosc.
    wszyscy wiemy o co chodzi
    ja tylko dalej nie kumam co to znaczy ze alfa ma lepsza kontrole GO
    niz g9 - ale tego sie juz nie dowiemy gdyz pwenie sam autor tej tezy
    nie jest w stanie odtworzyc wlasnych przebiegow myslowych.

    XXX