  • Data: 2009-02-16 19:07:30
    Temat: Re: alpha 200 czy g9
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Do tej pory autor tego postu nie byl w stanie wyjasnic ,

    Nie byl w stanie, bo nie siedzi non stop przy PC i nie szuka okazji by sie
    powymadrzac albo doczepic do zbyt doslownie potraktowanego stwierdzenia.

    Odpowiadajac na Twoje pytanie - majac G9 i Alphe z kitem, robiac zdjecie
    czlowieka stojacego na zatloczonej plazy 3 m przed aparatem, dobierajac
    ogniskowa tak, by kadr byl podobny, zmiana przyslony z f/3.6 na f/5.6 w G9
    nie da mi rownie widocznej roznicy w GO, co taka sama zmiana w kitowym
    szkle Alphy. Slowem - Apha daje mi lepsza kontrole nad GO. Z czym sie nie
    zgadzasz?

    k,