  • Data: 2009-02-16 13:19:11
    Temat: Re: alpha 200 czy g9
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Feb., 14:01, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli co? Chcesz powiedzieć, że kompaktem uzyskam mniejszą GO niż
    > lustrzanką z matrycą 24x36mm ???

    majac tylko te informacje nic nie mozna powiedziec na temat GO.
    musisz poczynic dalsze zalozenia.

    > Czy ty czytasz ze zrozumieniem, co do ciebie piszę? Samą matrycą nie
    > zarejestrujesz obrazu, chyba, że przyłożysz obraz do matrycy, jak w
    > skanerze.

    jeszcze raz przytaczam wzor

    http://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82%C4%99bia_ostro%
    C5%9Bci

    popros pania albo pana od matematyki zeby Ci wyjasnili jaki jest
    wplyw zmiennej C ( krazek rozproszenia zalezny od wielkosci matrycy )
    na przebieg funkcji DOF .

    ja zadalem tylko proste pytanie , poprosilem o wyjasnienie co to
    oznacza ze KONTROLA GO w alfie jest lepsza niz w g9.

    ja sie z takim terminem czy tez twierdzeniem nigdy nie spotkalem -
    stad maje pytanie , zwyczajnie nie kumam.

    Do tej pory autor tego postu nie byl w stanie wyjasnic ,
    prawdopodobnie napisal cos czego sam nie rozumie.

    Ty piszesz na zupelnie inny temat , akurat o to nie pytalem.

    XXX