  • 11. Data: 2009-12-19 19:50:08
    Temat: Re: [allegro] wejdz bo WARTO !!!!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kawior74" news:hgjajm$7ac$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > to był tylko kontra do wypowiedzi ... Waldka
    > a reklama to dźwignia handlu ;-)

    No to może warto by było zapoznać się z netykietą kiedy zaczyna się swoje
    szeroko pojęte tourne na grupie...?

  • 12. Data: 2009-12-19 20:15:59
    Od: "kawior74" <k...@w...pl>

    ah tam od razu turne ;-)

  • 13. Data: 2009-12-19 21:18:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kawior74" news:hgjcub$8sj$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ah tam od razu turne ;-)

    Jeszcze raz powtarzam (wręcz krzyczę!) - UCZYMY SIĘ POPRAWNIE CYTOWAĆ!

  • 14. Data: 2009-12-19 21:25:54
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kawior74" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to był tylko kontra do wypowiedzi ... Waldka
    >
    > a reklama to dźwignia handlu ;-)

    Reklama narzedziem oszustow i to nie od wczoraj.

    Pozdrawiam,

  • 15. Data: 2009-12-20 08:45:39
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Mam do sprzedania kilka ciekawostek:
    > http://allegro.pl/item857614656_seagate_slim_80gb_no
    wy_wejdz_bo_warto.html

    to ten sam uzywany pierdziel, ktory naprawde ma 5400 obrotow ?

    > http://allegro.pl/item857633315_rewelacja_samsung_sg
    h_i900_duzo_gratisow.html

    przeciez chlopaki w komisie mowili, ze nie uda sie naprawic
    no i dlaczego "Aukcja została usunięta przez pracownika Allegro" ?

  • 16. Data: 2009-12-20 08:54:41
    Od: "kawior74" <k...@w...pl>

    używany to ty jesteś
    i nic nie zostało usunięte
    ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

  • 17. Data: 2009-12-20 09:17:09
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-12-20 09:54, kawior74 napisał/a:
    > używany to ty jesteś
    > i nic nie zostało usunięte
    > ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

    Jak widzę to już straciłeś kontakt z rzeczywistością i nie wiesz nawet
    co z Twoimi aukcjami się dzieje.

    --
    Cz.

  • 18. Data: 2009-12-20 12:22:13
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał:

    > Jak widzę to już straciłeś kontakt z rzeczywistością i nie wiesz nawet co
    > z Twoimi aukcjami się dzieje.

    Karmienie trolli, idiotów i oszustów znów stało się modne?

  • 19. Data: 2009-12-20 13:44:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    kawior74 pisze:
    > używany to ty jesteś
    > i nic nie zostało usunięte
    > ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha
    >
    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    Na tej grupie nie zamieszcza sie ogłoszeń!!!!

    --
    animka

  • 20. Data: 2009-12-20 15:50:15
    Od: "Jarek Ossowski" <[wonzespamem]j...@a...pl[spammmer.com]>

    > używany to ty jesteś
    > i nic nie zostało usunięte
    > ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

    Wypad stąd, ścierko, bo cie znajde i nakopie w ten pusty, spamerski łeb...