  • 1. Data: 2009-12-19 16:14:20
    Temat: N95 i błąd systemu audio.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Telefon Nokia N95. Najpierw straciłem radio. Przy próbie włączenia pojawia
    się komunikat "błąd systemu". Ostatnio słuchawka Plantrionics na BT straciła
    możliwość wybierania głosowego z poziomu słuchawki i też jest "błąd systemu
    audio". Rok temu zainstalowałem programik do obsługi kosztów samochodu Auto
    Koszt 1.1. Jakoś po tym zauważyłem brak radia. Uruchomiłem w Simplusie na
    miesiąc tzw. "Darmowy numer" a po kolejnym wpisie zakupionego paliwa nagle
    pojawił się komunikat o kosztach rozmowy z tym numerem. Nie wiem, może to
    zbieg okoliczności. Ktoś na grupie poradził bym odinstalował ten program.
    Właśnie to zrobiłem, ale nadal nie ma ani radia ani pełnej pracy słuchawki.
    Jest taki kod *#7370#. W jakim stanie będzie telefon i wgrane programy po
    jego wprowadzeniu? Jak on wpłynie na "zawartość" telefonu typu książka
    telefoniczna, dokumenty tekstowe, zdjęcia itp i czy coś pomoże. ? Co z tym
    zrobić?

    neelix

  • 2. Data: 2009-12-19 17:19:17
    Temat: Re: N95 i błąd systemu audio.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > wprowadzeniu? Jak on wpłynie na "zawartość" telefonu typu książka
    > telefoniczna, dokumenty tekstowe, zdjęcia itp i czy coś pomoże. ? Co z tym

    Po wpisaniu tego kodu tracisz wszystko. Symbian to wielka pomyłka (w
    szczególności na tym telefonie).

  • 3. Data: 2009-12-19 18:33:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Po wpisaniu tego kodu tracisz wszystko. Symbian to wielka pomyłka (w
    > szczególności na tym telefonie).

    Nie da się przywrócić zapisów z karty pamięci?
    neelix

  • 4. Data: 2009-12-19 18:52:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie da się przywrócić zapisów z karty pamięci?

    Możesz zrobić kopię kontaktów i sms za pomocą Nokia PC suite. Nie pamiętam jak z
    aplikacjami.

  • 5. Data: 2009-12-19 23:19:59
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Możesz zrobić kopię kontaktów i sms za pomocą Nokia PC suite. Nie pamiętam
    > jak z aplikacjami.

    programem Nokii do aktulizacji/reinstalacji firmware w tym telefonie zrobi
    równie backup zainstalowanych aplikacji i przywróci je.

    Jacek

  • 6. Data: 2009-12-21 09:40:17
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > programem Nokii do aktulizacji/reinstalacji firmware w tym telefonie zrobi
    > równie backup zainstalowanych aplikacji i przywróci je.

    Czy nie ma zagrożenia, że telefon nie wstanie po zmianie firmware? Jak
    zawsze pewnie jest tylko jak duże?
    neelix

  • 7. Data: 2009-12-21 11:16:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czy nie ma zagrożenia, że telefon nie wstanie po zmianie firmware? Jak zawsze
    > pewnie jest tylko jak duże?

    Duże, jak w czasie wgrywanie zniknie prąd (dlatego takie rzeczy robię na
    laptopie). Jeżeli masz na gwarancji to nie ma czego się obawiać. Nawet jak
    uśmiercisz telefon poprzez wgrywanie oprogramowania to serwis musi go wskrzesić.

  • 8. Data: 2009-12-21 13:04:28
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > laptopie). Jeżeli masz na gwarancji to nie ma czego się obawiać. Nawet jak
    > uśmiercisz telefon poprzez wgrywanie oprogramowania to serwis musi go

    Po gwarancji. Po zmianie komputera nie działa stary UPS. Brak UPSa.
    neelix

  • 9. Data: 2009-12-21 21:05:34
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    > Po gwarancji. Po zmianie komputera nie działa stary UPS. Brak UPSa.
    > neelix
    po gwarancji też wskrzesili. Zrobiłem tak starą nokie N73, w autoryzowanym
    serwisie powiedziałem ze padł mi prąd podczas aktualizacji i od ręki go
    odpalili i zrobili update. Wystarczyło być miłym.

    Jacek