  • 21. Data: 2009-12-21 14:28:54
    Temat: Re: [allegro] wejdz bo WARTO !!!!
    Od: orcio <o...@N...pl>

    kawior74 pisze:
    > Witam
    > Mam do sprzedania kilka ciekawostek:

    To ciekawostka ode mnie:
    http://allegro.pl/contact/contact2.php?category=55

    Proponuję aby wszyscy którzy narzekają na niego opisali sprawę. Straci
    konto z 400 pozytywami to sie nauczy netykiety i stosowania regulaminu
    allegro.

    orcio

  • 22. Data: 2009-12-22 09:18:30
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kawior74" news:hgkot7$pv1$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > używany to ty jesteś
    > i nic nie zostało usunięte
    > ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

    Za prymitywizm, który bije z twoich wypowiedzi -> PLONK!
    I jeszcze jako gratis ode mnie - poinformowałem allegro o twoim spamowaniu
    na grupie + wulgarnym języku towarzyszącym twoim "usenetowym reklamom". Mam
    nadzieję, że się tobą zajmą pracownicy allegro a twoje aukcje zwyczajnie w
    świecie pójdą się stukać, czego sobie i państwo życzę.

    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2009-12-22 09:18:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "orcio" news:hgo0qq$csa$1@atlantis.news.neostrada.pl