  • 1. Data: 2009-12-19 18:50:46
    Temat: [allegro] wejdz bo WARTO !!!!
    Od: "kawior74" <k...@w...pl>

    h_i900_duzo_gratisow.html

    http://allegro.pl/item859685886_rewelacja_lg_kp500_w
    ejdz_bo_warto_polecam.html

    sadze ze ceny sa rewelacyjne

    4702 (20091219) __________

  • 2. Data: 2009-12-19 18:54:04
    Temat: Re: [allegro] wejdz bo WARTO !!!!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 19:50:46 +0100, kawior74 napisał(a):

    > Witam
    > Mam do sprzedania kilka ciekawostek:

    Ukradłeś konto i chcesz wałek zrobić? Nie wstyd ci tak przed świętami
    kraść?

    Nawet do oszustwa wypadałoby nie być idiotą.

    --
    Nie pozdrawiam., Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-12-19 18:56:58
    Od: "kawior74" <k...@w...pl>

    idioto ..
    to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..

    4702 (20091219) __________

  • 4. Data: 2009-12-19 19:03:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kawior74" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > idioto ..
    > to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

    Miał kto zrobić, nie ma kto zabić. :(

  • 5. Data: 2009-12-19 19:09:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 19:56:58 +0100, kawior74 napisał(a):

    > idioto ..
    > to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

    toppostujesz, używasz antywirusa którego obsługa cię przerasta i wysyłasz
    reklamy na grupy na których to zabronione.
    Faktycznie, mając IQ podobny do cegły dziurawki możesz być aż tak głupi,
    żeby robić przewał z własnego konta. I jeszcze czekać na podobnego tobie
    frajera który zalicytuje.

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-12-19 19:11:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "kawior74" news:hgj7qa$bjo$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > idioto ..
    > to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

    Myślisz, że po takim kulturalnym przedstawieniu ktoś z grupy skusi się na
    zakupy u Ciebie? ;)

  • 7. Data: 2009-12-19 19:17:25
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kawior74" napisał:

    > http://allegro.pl/itemxxxxxxxx_na_prezent_sukienka_o
    esey_tanio_zapraszam.html

    > http://allegro.pl/itemxxxxxxxx_rewelacja_samsung_sgh
    _i900_duzo_gratisow.html

    No to żeby nie było zupełne NTG - gdzie w tej OMNI jest IrDA? Bo tak oglądam
    swoją na wszystkie strony i nijak nie mogę jej wymacać. Zaś tak
    wszechstronnie oblatany człowiek jak ty (bo to i komórki i sukienki) z
    pewnością będzie wiedział gdzie. Bo w aukcji napisano, że jest.

    JoteR

  • 8. Data: 2009-12-19 19:34:32
    Od: "kawior74" <k...@w...pl>

    przerasta to Ciebie chyba świat ..... i o zdani Cie nie prosiłem a ze swoim
    IQ to mógł byś być tą cegłą dziurawka a co najważniejsze frajera byś nie
    musiał szukać wystarczyło by spojrzeć w lustro w Twoim przypadku.
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-12-19 19:36:10
    Od: "kawior74" <k...@w...pl>

    to był tylko kontra do wypowiedzi ... Waldka

    a reklama to dźwignia handlu ;-)

  • 10. Data: 2009-12-19 19:49:07
    Od: Piona <e...@w...pl>

    kawior74 pisze: