    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 15 Jan 2013 11:44:45 -0800 (PST)
    Subject: Re: algorytm stringi
    From: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 20:18:24 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > To kolejny ciekawy i trudny aspekt tego i wielu innych
    >
    > zadań programistycznych. Czy lepiej coś zaindeksować, czy
    >
    > lepiej zostawić użytkownikowi więcej wolnej pamięci RAM?
    >
    > Gdy pamięci zabraknie na indeks, to lepiej dać sobie
    >
    > spokój, ale zwykle nie wiemy na jakim statystycznym
    >
    > komputerze będzie odpalany nasz program.
    >

    > Poza tym z indeksami jest drugi problem, chyba nie da się
    >
    > efektywnie zaindeksować wzorców o różnych długościach, a w praktyce
    >
    > rzadko kiedy chcemy wyszukiwać tekst o stałej długości.
    >

    > W praktyce jest jeszcze gorszy problem, jak poniżej pisałeś,

> [...]
    W zyciu nic nie indeksowałem totez nie mam
    wiekszego pojecia jak to sie robi, podejrzewam ze moze byc to problematyczne.
    Co jesli np zindeksujesz wszystkie słowa 'kot'
    w pliku
    Przy edycji wszystkie indeksy (tj przynajmniej czesc indeksow) sie uniewaznia i
    pewnie trzeba by je 'poprawiac' na biezaco itd