  • 21. Data: 2010-07-29 12:38:02
    Temat: Re: alfa romeo 147 jtd >2005
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marek P." <q...@a...pl> wrote in message
    news:i2pa4m$gnb$1@inews.gazeta.pl...

    > Trójka jezdze na codzien prywatnie 1,6 benzyna i jesten mega zadowolony.
    > Focusem 1,6 TDCI jezdze w robocie i co do silnika, który jest ten sam nie
    > mam zastrzezen. Ni elicz na spalanie ponizej 7 l w miescie. Jak nie duzo
    > jezdzisz to moim zdaniem warto rozejrzec sie za benzyna.

    Obecne auto pali przynajmniej 14 przy spokojnej nodze wiec 7 to i tak dla
    mnie abstrakcja. :) Poki co mam jakies 16km w jedna strone do pracy z
    centrum na przedmiescia, ale planuje wyniesc sie pod las i potrzebuje
    drugiego auta do polykania 35km po autostradzie, diesel powinien wystarczyc.

    Patrzylem na modele z okolicy 2005 roku - jak z halasem w srodku?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 22. Data: 2010-07-29 14:28:49
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Patrzylem na modele z okolicy 2005 roku - jak z halasem w srodku?

    Pod tym wzgleem jest OK. Duzo ciszej niz w Golfie 2002r TDI. Silnik jest
    barzo maly wiec jak trafisz egzemplasz z dodatkowym dogrzewaniem to na pewno
    bedzie wygoniej. Przy -20 potrzebuje ok 15 km w miescie Warszawa na
    zioniecie cieplym powietrzem.

  • 23. Data: 2010-07-29 15:39:16
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message

    > Jezdzilem kilkoma fokami i niezbyt rozumiem zachwyty. Fakt, ze od lat mam
    > dosc mocne i raczej doprze prowadzace sie samochody i FWD jest na starcie
    > skreslone, ale w porownaniu z np. Integra Type-R Focus prowadzi sie
    > kiepsko.

    Oczywiście, na torze w porównaniu z bolidem F1 też sie będzie prowadził
    kiepsko.
    ;)
    Ja patrzę na auta z podobnego segmentu za podobne pieniądze. Dla mnie Focus
    lepiej się zachowuje na polskiej drodze, niż Alfa 147, przy której
    najmniejszy luz w zawieszeniu powoduje dziwne zachowanie się samochodu przy
    przejeżdżaniu przez nierówności. A o taki luz wyjątkowo nietrudno w tych
    autach. Tak samo V50 jak na razie w tym przedziale cenowym i w tym segmencie
    jest niedościgniona, jeśli chodzi o stosunek wydanych pieniędzy do tego, co
    globalnie otrzymujemy w zamian - auto prestiżowej marki, tanie w naprawach,
    dobrze zachowujące się na drodze i dysponujące wyjątkowo niekłopotliwym
    silnikiem diesla.

    Jurand.

  • 24. Data: 2010-07-29 17:52:19
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 29 Lip, 15:39, "Jurand" <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > lepiej się zachowuje na polskiej drodze, niż Alfa 147, przy której
    > najmniejszy luz w zawieszeniu powoduje dziwne zachowanie się samochodu przy

    No, ale należy jeździć sprawnym samochodem....

> [...]
    > dobrze zachowujące się na drodze i dysponujące wyjątkowo niekłopotliwym

    25k i 35k to NIE są podobne pieniądze i to NIE jest ten sam segment
    cenowy (a o takim przecież budżecie jest wątek).

  • 25. Data: 2010-07-29 21:50:30
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karthoon" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 29 Lip, 15:39, "Jurand" <j...@i...pl> wrote:

    > 25k i 35k to NIE są podobne pieniądze i to NIE jest ten sam segment
    > cenowy (a o takim przecież budżecie jest wątek).

    To teraz wróć do pierwszej mojej wypowiedzi w wątku.

    Jurand.

  • 26. Data: 2010-07-30 11:57:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > barzo maly wiec jak trafisz egzemplasz z dodatkowym dogrzewaniem to na
    > pewno bedzie wygoniej. Przy -20 potrzebuje ok 15 km w miescie Warszawa na

    Mrozy mi nie straszne, mieszkam w nieco spokojniejszym klimacie (25'
    latem, -5' zima). Jesli jest ciszej niz w Golfie to niezle, bo pamietam ze
    firmowy Golfa jakos niezbyt meczyl na trasach.

    Pozdrawiam
    Kamil