  • Data: 2010-10-04 11:26:51
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:i8aq4f$kdk$1@news.onet.pl...
    > Podoba mi sie sylwetka tego auta, mam okazje kupic takie z silnikiem 1.6
    > t.spark, ale niczego wiecej nie wiem o tym samochodzie.
    > Jakies za i przeciw?

    jaki silnik? 105 czy 120 koni?
    ogolnie - 1.6 to sredni pomysl do tego. auta. osobiscie znam już pare osob
    ktore mają silniki TS. i problemy jakie tam wystepują to wariator, no i to
    że tern silik tak ma, że jak go kapisz to bierze olej..

    do tego auta - nsilnik 2.0 ts, 1.9 jtd, 2.4 jtd.;)
    ostatnio byla fajna do sprzedania...;0
    ile masz na wydanie? moze cos bede mogl pomoc,...;)

    > Jak z trwaloscia zawieszenia? Czy to jest ocynk? Uwagi co do komfortu?

    zawieszenie - tu jest roznie. wielu ci powie ze problematyczne, drogie itp.
    prawda taka, ze jest to wielowachacz. nie sypie sie bardziej niż np w a6 od
    kolegi;) ogólnie - jak wiesz co i jak i myslisz, to okazuje sie ze wcale nie
    tak wszystko sie w tym zawieszeniu sypie, i zamiast remontowac za kupe kasy
    zrobisz to samo, za sporo mniej.

    autem jezdzi sie fajnie. mnie sie podoba... najlepiej sie przejechac, bo to
    kazdy ma inaczej.

    > Co z cenami i dostępnością części?

    bez problemowy dostep,
    ceny sa normalne. ale trzeba kupowac u noralnych ludzi,
    a nie u takich ktorzy na slowo alfa reaguja 3-krotna zmiana marzy.
    a tak bywa. wiem po sobie;)
    jak bys kupil i potrzebowal czesci.... daj znac:)

    zresztą - masz do mnie gg, wiec jak by co to wal tam z tematem...

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD / AR 147 2.0 TS