  • Data: 2010-10-04 12:41:32
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i8c55h$hvg$1@inews.gazeta.pl...

    > Szukam wlasnie jakiegos w miare niedrogiego 4-5 letniego toczydla i
    > wlasnie Alfe 156 bralem pod uwage, ale porozmawialem troche z kolega z
    > pracy, ktory ma 156tke od nowosci (rocznik 2006), silnik 1.8. Z tym
    > silnikiem jest slaba, kolega dal potestowac i to naprawde nie jedzie, o
    > 1.6 nie chce nawet myslec.

    moze mial zepsuta;) bo 1.8 w tym aucie to nrmalne przecietne auto. jedzie
    calkiem calkiem, jakies 9.5 sek do setki chyba mialo to katalogowo.
    ale jezdzic trzeba umiec;)

    > Z jego opinii to strasznie upierdliwy samochod, ciagle drobne rzeczy
    > padaja. Co prawda ani razu nie musial wzywac pomocy drogowej, ale juz dwa
    > razy podczas jazdy wysiadlo mu cale oswietlenie deski,

    pewnie zgasil i zapalil i zadzialalo..... pociesze ce. w bmw 535D z 2004
    roku wartym teraz jakies 80000 dzieje sie tak samo czsem.

    > z elektryka szyb byl juz u dealera bo dzialala kiedy chciala,

    :) no masakra.

    > w zawieszeniu cos skrzypi i tez dealer nie potrafi naprawic.

    ja sugeruje mechanika zmienić. tam naprawde filozofii niema w tych
    zawieszeniach.
    a że wygląda inaczej niż w pasacie to już inna sprawa.
    u nas w kraju wszystko co jest inne od opla/vw/audi to coś niesamowicie
    dziwnego i odrazu do dupy.

    > Poza tym kilka razy mrugnela mu kontrolka check engine, zgasla sama wiec
    > to kolejny kaprys alfy.

    faktycznie. to cecha tylko alfie przypisana.
    inne tak niemają;)

    [powiedz sasiadowi - mowie powaznie - niech zainwestuje sobie w kabelek typu
    vag, sciagnie program darmowy z netu i bedzie wiedzial czemu musie check
    zasiecil]

    > Kolega twierdzi, ze drugi raz juz Alfy nie kupi mimo, ze ladna.

    niech kupi passata;)

    > Sasiad mial tez 156 JTD z 01/02 bodajze i tez ciagle narzekal, a to
    > swiatla z tylu padly, a to wycieraczka, ciagle cos z nia mial.

    nie kuopie nigdy więcej lancii.
    wycueraczka tylna mi padla.
    po 230000 i 7 latach.
    rozebralem, przesmarowalem... i dziala. ale jakie to jest badziewne auto,
    mowie wam.

    > Z moich odczuc, fajne fotele i przyjemnie pracuje skrzynia, chociaz srodek
    > dosc ciasny. Plastiki na desce i drzwiach z daleka wygladaja dobrze,
    > gorzej kiedy ich dotkniesz. Auto dosc miekkie, dla mnie nawet za bardzo bo
    > zupelnie nie czulem co sie dzieje z kolami na drodze, kierownica tez
    > niewiele przekazuje.

    ... sorry, bracie, ale zepsutym autem jezdziles:0 mowie ci.

    ale mnie nietrzeba sluchac, ja mam 2 wloskie auta. znaczy nienormalny
    jestem.

    --
    Pozdrawiam, Bartek