  • Data: 2010-10-04 18:08:16
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:i8cge2$mml$1@node1.news.atman.pl...
    > bawi mnie tylko to, jak ktos mi opowiada, o tym jak to alfy sie psuja.
    > ktos, kto jezdzi np audi - symbolem solidnosci, mozna powiedziec. a
    > potem siadamy, analizujemy jak to to zawieszeniw alfie jest do dupy. i
    > okazuje sie ze tak samo do dupy jak w tym audi.

    Najbardziej awaryjne Audi wytrzymuje spokojnie 150kkm, a nawet 200kkm na
    polskich drogach do remontu zawieszenia z przodu, tyl jest trwalszy. Ładnie
    te Alfy sie Tobie trzymają, niejaki Irokez kiedyś wspominał o trwałości
    20kkm na topowych częsciach (AFAIR Wałbrzych). To jest tak samo do dupy? W
    sumie jak się kupi zestaw do Audi za 400pln to i Alfa będzie trwalsza ;)

    > ale skoro wiekszosc opini o alfie i tego typu, to opiie znajomych,
    > kolegow, znajomych, itp... to moze niema sie co dziwic.

    Zaiste Alfiści znają prawde objawioną ;)
    Mnie 156 się podoba, ale ciężko tolerować awaryjność/upierdliwość kilkulatka
    na poziomie kilkunastolatka lepszej marki. Co ja poradze że ortodoksyjni
    Alfisci nie mają porówniania? W kwestii trwałości patrz wyżej.

    Pozdr