  • Data: 2010-10-04 12:11:09
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
    news:i8c6j2$go8$1@news.onet.pl...

    > Alfa miękka? tutaj lepiej czuję po czym jeżdzę niż w Mondeo, a ten niby
    > twardy.
    > Kierownica bardzo mi się podoba, bo nie tzreba dużo kręcić, ledwo 2 obroty
    > od końca do końca.
    > Jak się przesiadam na inne to pierwszy zakręt jak tir biorę.
    > Może to jakaś inna alfa była?

    2? Szczerze watpie, Delta Integrale miala 2.8, krotszej przekladni jeszcze
    osobiscie nie widzialem, a juz na pewno nie w cywilnej Alfie.

    Mondeo to kanapowoz, Alfa chce byc sportowa, a zestrojenie zawieszenia i
    ukladu kierowniczego temu przecza. Zupelnie nie czuc drogi, przynajmniej
    takie mialem wrazenie po przesiadce z WRXa.

    > Co do piszczącego zawieszenia to tuleje górnego wahacza sie kończą albo
    > jakieś dziwne zamienniki.

    Przekaze, sam sie dziwilem ze ASO nie potrafilo znalezc problemu..

    Pozdrawiam
    Kamil