  • Data: 2010-10-04 11:20:32
    Temat: Re: alfa 156 - za i przeciw
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i8c55h$hvg$1@inews.gazeta.pl...

    Z moich odczuc, fajne fotele i przyjemnie pracuje skrzynia, chociaz srodek
    dosc ciasny. Plastiki na desce i drzwiach z daleka wygladaja dobrze, gorzej
    kiedy ich dotkniesz. Auto dosc miekkie, dla mnie nawet za bardzo bo zupelnie
    nie czulem co sie dzieje z kolami na drodze, kierownica tez niewiele
    przekazuje.

    Alfa miękka? tutaj lepiej czuję po czym jeżdzę niż w Mondeo, a ten niby
    twardy.
    Kierownica bardzo mi się podoba, bo nie tzreba dużo kręcić, ledwo 2 obroty
    od końca do końca.
    Jak się przesiadam na inne to pierwszy zakręt jak tir biorę.
    Może to jakaś inna alfa była?

    Co do piszczącego zawieszenia to tuleje górnego wahacza sie kończą albo
    jakieś dziwne zamienniki.

    Pozxdrawiam.

    --
    Irokez