  • Data: 2010-06-20 08:57:19
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Jak widać, to nie mnie zabrakło w tym wątku powyższych cech, więc jeśli
    > pijesz to do siebie.

    LOL.
    Napisal kapelusz z ceed'a :P

    > Na szczęście z cenami też nie.

    Smiem twierdzic, ze nie koniecznie.
    To taki ladniejszy fiat, ale juz nie kosztuje jak fiat.

    > A za swoją cenę to całkiem przyzwoite te rozwiązania posiadają.

    Wymien te przyzwoite rozwiazania, ja tam nic szczegolnego w tych alfach
    nie widze.

    > Jak ktoś ich nie czuje.....

    Juz zaczynasz czuc, czy dalej nic?

    > Ale ich producenci sami je tam wrzucają.

    Inni producenci tez.
    A o czym to swiadczy?
    Tylko o tym jak mocno glupota zakorzeniona jest w spoleczenstwie.

    > Wszystkie mają cechę wspólną - cenę totalnie nie przystającą do
    > sprzedawanej zawartości.
    > I nabywców, którzy dadzą sobie dupsko pokroić w obronie ich honoru. ;-)

    A mi sie wydawalo, ze to za te Alfy i za inne "wysokiej klasy" samochody
    dupsko sobie pokroic dadza w obronie honoru :P
    Sorry, ale oszolomow to nam w spoleczenstwie nie brakuje, moze wiec
    postawmy teraz na rozsadek, wywazenie, uczciwa ocene...?
    Tak wiem, to utopia :/

    --
    Karolek