  • Data: 2010-06-19 22:56:57
    Temat: Re: alfa 156
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Właśnie najlepsze jest to, że do niczego.

    Do myslenia, rozsadku, normalnosci tez nie?
    Szkoda :/

    > Miałeś, wiesz?
    > Jak nie, to w życiu nie zrozumiesz sensu cuore sportivo.

    Mam :P

    > Ja miałem i Alfę i BMW w życiu i parę innych wynalazków też i jakoś tak
    > bardzo mnie opinia kolegi PSYLO nie poruszyła.
    > Co więcej - cień sensu w niej widzę.

    Sorry, Alfy ladne to zazwyczaj (chociaz wyjatkow nie brakuje) sa, ale
    rozwiazania techniczne to maja akurat srednie, z jakoscia czy
    wyposazeniem podobnie szalu nie ma.
    Auta zle nie sa, bo tu nie o to mi chodzilo, ale brednie z tymi
    ideologiami sa po prostu smieszne.
    Smieszne jest to jak ktos wrzuca wszystkie "niemieckie puszki" do
    jednego wora tak samo jak ktos inny wrzuca wszytskie na "f" itd.
    IMHO taki osobnik popisuje sie jedynie wyjatkowa ignorancja, albo ma na
    prawde malego, ze dorabia sobie takie bzdurne teorie.

    --
    Karolek