    From: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4d7a234b$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <4d7a3c6b$1@news.home.net.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: [alarmowe] 909 czyli pani minister ma pomys3a ;-)
    Date: Fri, 11 Mar 2011 21:59:42 +0100

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrninkltm.kcu.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Przecież jedno nie przeszkadza drugiemu. Żaden minister nie zamierza
    > odebrać telefonów lokalnym OSP, lokalnym lekarzom, komisariatom itp.

    Nic takiego nie sugerowałem. Natomiast na myśli miałęm taką organizację
    tematu, żebym nie musiał myśleć o tym, czy się dodzwonię, czy nie.

    > W miejscu zamieszkania (czy innym "znamym terenie") ludzie często
    > wiedzą gdzie dzwonić w *konkretnych sprawach*. Cała rzecz dotyczy

    No, ci co lokalnie, to wiadomo, że choćby do monopolowego numer 75, a do
    remizy 42. Ale nie wszyscy są lokalni.

    > numeru alarmowego, który właśnie ma być na "wsjakij pożarnyj słuczaj",

    Ano właśnie.

    > czyli od wszystkiego. To co teraz jest, to się wprost w pale nie
    > mieści

    Pierdolnikiem to nazywając, nie ubliżając temu przybytkowi...

    > -- jestem gdzieś w Polsce, dzwonię na 112 i nawet nie wiem, czy
    > odbierze
    > strażak czy policjant.

    Albo numer taki... za każdym razem dugo szukałem linku (hm, powinno być
    krótko), więc skróta zrobiłem, sprawdziłem, działa. Coś mi po głowie
    chodzi, że ten temat - http://999.gourl.org jest nadal aktualny. Polecam
    uważną lekturę (jest trudna!), a jako zadanie domowe - jaka była
    odległość stacji pogota od miejsca wypadku?
    Przed czytaniem... Chorzy na serce niech przygotują nitroglicerynę,
    nerwowcy walerianę.
    Co z tego, że odbierze, skoro to "nie jego rejon"? I pierdol się z
    takim/taką...

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com