  • Data: 2011-06-14 10:53:07
    Temat: Re: akumulatory Kodak HR6
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-14 12:24, J.F. pisze:

    > Na allegro eneloopow wysyp w cenie podobnej - nie wiem czy jest sens
    > ryzykowac.
    >
    > Na razie mam tylko niemile doswiadczenia z Varta Ready2Use.

    Widzę, że narzekasz na te akumulatorki.
    Mam trochę w użyciu: Eneloop, Ready2Use, Duracell Activecharge. Nie
    narzekam, a po ładnych parę(naście) sztuk każdego rodzaju jest.
    Problemy były z akumulatorkami "zwykłymi" NiMH (ale firmowymi -
    Energizery, Sanyo, GP) - po paru cyklach zwykle jeden z paczki zwykle
    wyraźnie odstawał od reszty. Przy tych nowych - jakoś tego nie widzę.
    Z tym, że ja zawsze kupuję w jednym sklepie/hurtowni, a oni raczej nie
    mogą sobie pozwolić na podróbki. Używam i w domu (głownie empetrójki
    dzieciaków i lampa błyskowa), i w firmie (głównie myszy).

    Pozdrawiam

    DD