  • Data: 2018-12-03 11:57:06
    Temat: Re: akumulator
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Też kiedyś myślałem o panelu w samochodzie, ale szybko się wyleczyłem.

    do czego mial byc potrzebny ? taki zwykly za 15 ojro styknie tylko
    smartfona/powerbanka czy kamery w trybie parkingowym, widzialem je montowane za c
    slupkiem w kombiakach

    https://www.ebay.de/itm/Solarladegerat-Solarmodul-12
    V-Solarpanel-Auto-Batterielader-Solarlader-Auto-KFZ-
    /222980663686

    --Sprawę załatwił wyłącznik za kilka euro. Wyłącznik siedzi w schowku (za
    którym, w komorze silnika, znajduje się akumulator) i odcina masę. Rozwiązuje to
    problem rozładowania akumulatora przy kilkudniowych
    postojach, jest tanio i ekologicznie, no i zawsze to jakiś dodatkowy
    problem dla złodzieja (gdyby trafił się taki wariat co by chciał mi auto
    zwędzić)

    tanio nie bedzie, tu jakas proba IMHO nieudana

    https://inhabitat.com/install-solar-panels-on-your-c
    ar/

    powinno isc sie raczej w kierunku uniwersalnego panelu montowanego na relingach
    (zamiast np trumny)

    https://www.amazon.de/dp/B07L13Y4HP/ref=sr_1_1?s=ce-
    de&ie=UTF8&qid=1543833861&sr=1-1&keywords=Solar+Pane
    l+car+roof

    150 EUR panel plus drugie tyle stelaz