    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 6 Sep 2023 10:56:16 -0700 (PDT)
    <ud777k$2jf4j$2@news.icm.edu.pl>
    Subject: Re: aku w latopach nieużywanych
    From: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Tuesday, September 5, 2023 at 7:33:58 a.m. UTC-5, io wrote:

    > O to to. I to, co dalej opisujesz.

    "stojaku" a teraz tylko 1.5 tygodnia. Czyli trza by wymienic.
    gasna i wyglada ze spi ale nie spi. Komp caly czas pracuje czekajac az drzwi sie
    domkna i sie nie doczeka bo czujnik felerny.

    nie tak i skrocily czas szukania problemu.
    > No ale ... czym monitorujesz? Ja ESP8266 dałem w gniazdo OBD2 co byłoby
    > nawet ok, gdybym tego ESP usypiał. Teraz sobie myślę, że można to
    > wszystko, czyli pomiar i uspypianie, zrobić nawet w ESPHome by mieć w
    > HomeAssistancie.

    Narazie niczym. W razie W podmieniam akumulatory.
    Ale montuje se pomalu cos na esp zasilane z osobnych 18650.