    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: aku w latopach nieużywanych
    Date: Tue, 5 Sep 2023 17:28:38 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hiq0cqukgzv0.4u17slod7wbt$.dlg@40tude.net>

    Pan J.F napisał:

    > A propos ... przy tych małych do UPS, to mi chyba nie naliczyli kaucji

    Do ogromnych stacjonarnych (np. centrale telefoniczne) też nie. To działa
    branżowo -- czyli "coś jest do samochodu".

    > Sa jeszcze na stacjach akumulatory?

    Są. Na tej, co zwykle tankuję, zawsze stoi kilka.

    > Ostatnio chyba poznikały z supermaketów ... ale poczekajmy do
    > listopada :-)

    A ja z kolei w supermarkecie nigdy nie widziałem.

    > Wrzucasz do piwnicy, i masz potem jeden na pewno zepsuty akumulator do
    > zwrotu, i jeden słaby z auta :-)

    Tego bym chciał uniknąć. Po co mi słaby?

    > IMO - z reguły tak jest.
    > No chyba, ze porządny jestes i wymieniasz z zapasem :-)

    Przecież napisałem, że zawsze się staram. Ale tym razem zdechł ekspresowo,
    w pół minuty było po ptokach.

    --
    Jarek