  • Data: 2023-08-26 13:32:15
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:c5eb2347-40a9-489f-ade6-78c79c7e3f07n@googlegr
    oups.com>
    user ptoki (ptoki) pisze tak:

> [...]
    s-Professional

    > 10 latek. Fabryczna ma male szanse dobrze dzialac.

    To był roczny zamiennik baterii. Nocusz muszę pamiętać o podładowaniu a
    te baterie które są Polsce i widuję co trzy miesiące odpinać od
    laptopów.

    > Marginalne ryzyko. Aku robi sie miliardy sztuk. Pala sie
    > nieliczne. I zazwyczaj podczas ladowania. Jak rozladowane to niby
    > zapalic sie moga ale to rzadkie zjawisko.

    tak chcę wierzyć że nie spali domu.

    > Atrapa chyba najlepszym pomysllem na stacjonarnego alptoka ale
    > mysle ze nie znajdziesz. Choc moze rynek jest i sprzedaja.

    nom nic nie znalazłem na ebay. Poszedłem do kontenera w pracy i
    odszukałem ten co wyrzuciłem. Trochę pogięte ma denko ale zatrzaskuje
    się w laptopie.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze!