  • Data: 2023-08-27 06:08:56
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, August 26, 2023 at 4:13:40 a.m. UTC-5, LordBluzg(R)?? wrote:
    > W dniu 26.08.2023 o 08:49, ptoki (ptoki) pisze:
    > [...]
    miala jak lezak albo random z pazegro (kupilem w sumie trzy zeby choc jedna byla
    znosna - do t61)

    > Ja używam Green Cell, Mitsu, Movano.

    lutego 2015. Tak na niej pisalo.
    kit czy oryginal czy podroba. Chcialem swieza. Szukalem i szukalem i jest. Pisza ze
    nowe.
    > Dokładnie o tym piszę. Odesłałem takie ze 3 szt i kupiłem zamienniki ale
    > nowe. Z laptopowymi podobnie.

    > Z zamiennikami nie miałem jeszcze wtopy. Często nawet jest tak, że można

    A ja mialem. I to nawet z tym wroclawskim biznesem.

    > kupić większą pojemność niż oryginał bo się gdzieś technologia zmieniła
    > i pakują nowsze rozwiązania.

    A to juz dla mnie wiazanka czerwonych flag. Z doswiadczenia wiem ze drukuja numerki
    jak leci. I niestety jutubowe testy potwierdzaja ze tam w wiekszosci (i to
    znakomitej) to nawet nie zbliza sie do oryginalnej pojemnosci.

    Tak ze niestety jest tak jak z bateriami do zegarkow. Fabryczne dzialaja 2-3-4 lata,
    wymienione dzialaja max 2.
    Tu na grupie mi klarowali ze jak sie styki zatlusci to sie mikro zwarcie/uplynnosc
    robi i bateria zdycha wczesniej.
    Jebalem sie z rekawiczkami, peseta i innymi cudami.

    Nie pomoglo.

    Tak ze niestety. Chyba tylko zrobienie samemu z dobrych ogniw ma sens.