    Subject: Re: akopalipsa
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Thu, 21 Jul 2016 10:34:52 +0200

    W dniu 2016-07-20 o 23:07, sundayman pisze:

    > dobre, podoba mi się :D
    > Aż sobie pomyślałem...no nie, za stary już jestem. Chyba...

    > no to widzę kolega wyjątkowo uzdolniony :)

    Paradoksalnie kolega do tych uzdolnionych nie należał ;-)
    "Uzdolniony" był raczej instruktor, zdekapitalizowany oficer Ludowego
    Wojska Polskiego z czasów "nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie
    oficera", który rozdał broń szesnastolatkom, każdemu garsteczką nabojów,
    "no to postrzelajcie sobie". No to postrzelaliśmy...
    Jak już krowa padła, wybiegł jakiś dziadunio bluzgając okrutnie.
    Przebiegł chyba ze trzydzieści metrów, zanim uświadomił sobie, że idzie
    z kijem na siedmiu z bronią długą...
    Potem przyjechało KBW, albo jakieś inne zbrojne ramię Ludowego Państwa,
    pięćdziesięciu z KBK AK, było wesoło. Wyciągnęli instruktora z
    pobliskiej knajpy, nawalonego oczywiście.
    Najbardziej zabawne było to, że instruktor został zawieszony na trzy
    miesiące, potem wrócił. Musiał mieć dobre "plecy".

    P.P.