  • Data: 2016-07-21 11:44:09
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:57908dc2$0$651$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ale zebyscie nie pisali, ze tylko elektronicy
    > Wielka księga zabaw traumatycznych
    > http://joemonster.org/art/19659
    > To odcinek ... no, duzy numer, sa i inne, wiele innych :-)

    Cytat z ostatniego wpisu:
    "Pech chciał, że nogawką spodni zahaczyłam o wystający gwóźdź, noga została
    mi z tyłu i zawisłam na sztachecie. Straciłam dziewictwo z płotem."
    Aż usiadłem...

    > A jakos nie slychac, aby smiertelnosc wsrod dzieci byla tragiczna :-)

    Martwiłbym się, gdyby ktoś mi powiedział, że za młodu nie szalał w żadnych
    zabawach.
    O, ja jeszcze sobie coś przypomniałem...
    Jeszcze przedszkole, mam żarówkę, taką świecową. Mam kawałek kabla, nie
    pamiętam, czy wtyczka była, czy nie. Jeden koniec do gniazdka i chcę
    zaświecic żarówkę, wiedziałem bowiem, że żarówka potrzebuje prądu,
    wiedziałem NA SZCZĘŚCIE, że jak kabel jest włączony do gniazdka, to pod
    żadnym pozorem nie wolno dotykać tego metalowego. Trzymam żarówkę w jednej
    rece, kabelek w drugiej i końcówką staram się tak manewrować, aby dotknąć do
    "zacisków" żarówki, żeby się chociaż na moment zaświeciła. Ale coś się
    obsunęło i zamiast zamknąć obwód przez żarówkę, zrobiło się zwarcie. Głośne
    JEB - i zobaczyłem błysk dokładnie o kształcie żarówki. Mnie się nic nie
    stało, prąd mnie nie kompął, ale rodzice chyba dostali ciśnienia 300/200...

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski