  • Data: 2016-11-07 18:36:06
    Temat: Re: akcyza - kto placi
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-11-2016 o 18:30, J.F. pisze:

    > I tak bylo w latach 90-tych ?

    Tak.

    > Miala byc trasa ponad 100 km :-P

    Ale w innym pytaniu.

    > w 2003 byla juz autostrada do Konina ? Czy nawet juz do Uniejowa ?

    Do Konina to była od kiedy pamiętam, pochodzi z czasów komuny ciężkiej.

    > A i tak pozostaje 100 km po wioskach ... hm, gdyby dojazd do Wroclawia
    > zajmowal 1.5h, to bylaby chyba niegodna polecenia ... ale wroclawskie
    > korki moga zmienic opinie mocno :-)

    No właśnie.
    Do momentu budowy obwodnic, każde wielkie miasto omijałem szerokim łukiem.

    > A dalej o ile pamietam to byla "zwykla krajowka".
    > Bez szerokich poboczy,

    No właśnie z szerokimi poboczami.
    Chociaż wąsko w wnioskach też bywało, ale to były krótkie odcinki i
    malutki ruch.

    > O to to to - w godzine do Leszna

    W godzinę z wypisywaniem mandatu.
    A mieszkałem na północy Poznania, więc jeszcze przejazd przez miasto.
    Inna sprawa że to niedziela jakaś musiała być, więc ruch był mały, ale był.