  • Data: 2016-11-07 23:05:12
    Temat: Re: akcyza - kto placi
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-11-2016 o 21:48, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > 150 tamtedy jezdziłem i dzis uwazam to za głupote.
    > To pomysl, co sadze o 180...

    Zdanie kapelusznika jest mi totalnie obojętne.

    > Zapewne tych kilka wypadków na skrzyzowaniach nie ma z tymi wysepkami nic
    > wspolnego....

    Nudny jesteś.
    Nie mam ambicji zbawiania świata, wisi mi to i powiewa i w żadnym
    momencie nie piszę o tej tematyce.
    Więc też sobie daruj jak do mnie rozmawiasz.
    Paniał, czy za trudne?

    > Piszesz, ze jak ciagła to nie wyprzedzasz, ale jak było skrzyzowanie bez
    > wysepki to hulaj dusza...

    Tak, zawsze uważałem, że na skrzyżowaniu winien jest wyjeżdżający z
    podporządkowanej.