  • Data: 2016-11-07 18:30:22
    Temat: Re: akcyza - kto placi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nvq9uj$v85$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 07-11-2016 o 09:01, J.F. pisze:

    >Moment, 100 to była średnia.

    I ja w te 100 sredniej nie bardzo wierze.

    >Chodziło o to, że kiedyś dawało się jeździć szyciej.

    Owszem. Ale srednia wychodzila nieznacznie wieksza.

    Moze droga Poznan-Warszawa byla lepsza od innych - ale na innych
    kierunkach - raczej nie.

    >Ale akurat nie na podpoznańskim odcinku, tam jest najpierw
    >dwupasmówka, a potem szeroka droga z poboczami.

    I tak bylo w latach 90-tych ?

    >Koszmar zaczyna się przed Jarocinem i nie zmienia się aż na Śląsk.

    Miala byc trasa ponad 100 km :-P

    >Głównie dlatego, że zawsze lubiłem dwupasmówki i średnią wyższą niż
    >100. ;-)

    w 2003 byla juz autostrada do Konina ? Czy nawet juz do Uniejowa ?

    A i tak pozostaje 100 km po wioskach ... hm, gdyby dojazd do Wroclawia
    zajmowal 1.5h, to bylaby chyba niegodna polecenia ... ale wroclawskie
    korki moga zmienic opinie mocno :-)

    >Na dzisiejsze standardy - i owszem.
    >Wtedy wymagania były mniejsze.

    A dalej o ile pamietam to byla "zwykla krajowka".
    Bez szerokich poboczy, z wioskami na trasie ... i wcale nie takim
    malym ruchem.

    >Ale pamiętam jak kiedyś na żużel do Leszna się spieszyłem i wpadłem w
    >jakiejś dziurze 150/50 na tym odcinku, a i tak zdążyłem w godzinę.

    O to to to - w godzine do Leszna, a do granic Wroclawia ciagle 90 km.
    I srednia 100 to tak jak w wedkarskich opowiesciach :-)

    J.