  • Data: 2016-11-07 19:02:11
    Temat: Re: akcyza - kto placi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nvqe21$3r6$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 07-11-2016 o 18:30, J.F. pisze:
    >Tak.

    >Ale w innym pytaniu.

    W tym samym. Ze sie zdarzaly odcinki szybkie, to ja wiem, ale przejazd
    przez taka "przecietna krajowke" to jednak troche trwal.
    Poznan-Szczecin, Kolobrzeg, Wladyslawowo, Mikolajki, czy wlasnie
    Katowice, Krakow, Wroclaw ..

    >Do Konina to była od kiedy pamiętam, pochodzi z czasów komuny
    >ciężkiej.

    A do Uniejowa ? Bo to tak jeszcze 50-60 km brakuje - czyli razem po
    wioskach tyle, co do Wroclawia :-)

    >No właśnie.
    >Do momentu budowy obwodnic, każde wielkie miasto omijałem szerokim
    >łukiem.

    Sie chwaliles, ze Wroclaw w 20 min przejechales :-P
    Pozna noca ... niewykluczone.

    > A dalej o ile pamietam to byla "zwykla krajowka".
    > Bez szerokich poboczy,

    >No właśnie z szerokimi poboczami.

    Moze do Leszna.
    Bo dalej
    https://goo.gl/maps/dNBjMdfbMHr
    https://goo.gl/maps/jZddNGuV9MF2
    https://goo.gl/maps/adBZd7foVto
    https://goo.gl/maps/txDb63BfMMC2

    przeciez nie zryli asfaltu z poboczy :-)

    P.S. Widze, ze zjezdzanie na pobocze naprawde niebezpieczne bylo, wiec
    poprawili
    https://goo.gl/maps/nX6t2p8EKcT2

    J.