  • Data: 2016-11-07 17:26:00
    Temat: Re: akcyza - kto placi
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-11-2016 o 09:01, J.F. pisze:

    > Zenek wspomnial o archiwum, to az sprawdzilem.
    > Pisales o 100 ... ale cos mi sie wierzyc nie chce.

    Moment, 100 to była średnia.
    A to co zacytowałeś, czyli 120 to obecna moja prędkość przelotowa.

    Chodziło o to, że kiedyś dawało się jeździć szyciej.

    > Pisales tez o koszmarze na DK11 - wiec nie wszystkie drogi takie dobre
    > :-)

    Ale akurat nie na podpoznańskim odcinku, tam jest najpierw dwupasmówka,
    a potem szeroka droga z poboczami.
    Koszmar zaczyna się przed Jarocinem i nie zmienia się aż na Śląsk.

    > No juz w 2003r polecales trase do Krakowa przez Konin, Lask, Piotrkow
    > .... to chyba nie dlatego, ze do Wroclawia mozna bylo w 1.5h dojechac
    > ;-)

    Głównie dlatego, że zawsze lubiłem dwupasmówki i średnią wyższą niż 100. ;-)

    > to w koncu "ponad 100km" czy ponizej 100 ?

    Pytasz o dwie różne rzeczy, to nie dziw się że odpowiedzi też różne.

    > Do Wroclawia to bylo dobre tylko kilka km kolo Leszna.

    Na dzisiejsze standardy - i owszem.
    Wtedy wymagania były mniejsze.

    Ale pamiętam jak kiedyś na żużel do Leszna się spieszyłem i wpadłem w
    jakiejś dziurze 150/50 na tym odcinku, a i tak zdążyłem w godzinę.