    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ajfon 5
    Date: Sat, 30 Aug 2014 20:16:27 +0200

    Dnia 2014-08-29 22:42, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Przyczepiasz sie do mnie o uzycie slowa gratisowe po tym jak sam go uzyles
    > i potem jeszcze mi zarzucasz zaciemnianie tematu...
    > Po co wiec sam komentowales "gratisowosc"?

    Nie łżyj. Nie przyczepiam się do użycia słowa gratisowe.
    Ja zauważam że najpierw nie zrozumiałeś tego co napisałem
    a potem przypisywałeś mi coś odwrotnego niż napisałem.
    I mam wrażenie że robisz to specjalnie aby dyskusja odeszła
    od tematu podstawiwego.

    > Na tym polega nieporozumienie.

    Tyle nieporozumień w jednym temacie. :-)

    > I nie mysl ze to zawsze druga strona winna jak sie z kims nie mozesz
    > dogadac.

    Zawsze nie, w tej dyskusji owszem.

    > Wciskasz mi ze cos powiedzialem gdy nie powiedzialem s gdy probuje
    > prostowac ze nic takiego nie mowilem to zarzucasz mi ze sie wycofuje.

    Nie wciskam że powiedziałeś, przypominam że napisałeś.

    > Tracisz moj czas.

    Sam marnujesz swój czas.

    > Nie o tym mowa. Napisales ze ktos Ci opisywal ze mozna link spotkac na
    > stronie fejsbukowej a ze ja licze na to ze sie spotkam z linkiem tylko w
    > czacie. Ja Ci na to odpisalem ze ja na nic nie licze, ze tylko komentuje
    > podlinkowany artykul, w ktorym wyraznie byl wymieniony tylko Facebook
    > Messenger a nie sam Facebook.

    Bo to prawda, taką informację dostałem.

    > Strasznie sie zacietrzewiasz, za wszelka cene strasz sie mnie "przylapac"
    > ze cos powiedzialem nawet jak nie powiedzialem nic co wydaje ci sie ze
    > powiedzialem. Robisz skroty myslowe, niepoprawne. Ten styl rozmowy prowadzi
    > wylacznie do pyskowki ktowa wlasnie ma miejsce.

    Ja się nie staram, ty sam dałeś mi w tej dyskusji wiele takich
    okazji że pisałeś coś niezgodnego ze stanem rzeczywistym.
    Jak np. nazywanie linka wirusem komputerowym.

    > Czyli potwierdzam ze w programach takich ktore uzywa sie w zaufanym gronie
    > toleruje sie mniejszy poziom zabezpieczen niz w przegladarce internetowej
    > np Safari.

    Nie wszyscy jak widać używali ich w zaufanym gronie.
    W zaufanym mogłeś dostać taki link od kogoś kto używa
    tabletu a nie telefonu więc dla niego nie jest to link
    potencjalnie szkodliwy.

    > Pytalem Cie czy znasz kogos kto prowadzi rozmowy FaceTime z nieznajomymi.
    > Odpowiedziales na moje pytanie?
    > Jesli nie znasz nikogo takiego to nie znasz nikogo dla kogo jest to
    > FaceTime zagrozeniem.

    To że ja nie znam nikogo zagrożonego nie oznacza że zagrożenie
    nie istnieje.

    > Pytanie nie brzmialo czym sie rozni wirus od linka...

    Nie wiesz czym się różni to poczytaj, w sieci też znajdziesz.
    Ja kolejny raz powtarzać nie myślę.

    > Pytanie brzmialo co zmienia w naszej dyskusji nazwanie linka malwarowego
    > wirusem.

    Zmieni sens dyskusji.
    Bo link nie jest wirusem.