    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aero2 - co za bezsens
    Date: Sun, 4 May 2014 20:22:09 +0200

    "Trybun" 5362abf5$0$2365$6...@n...neostrada.pl

    > Problem w tym że nasza wersja tzw demokracji nie przewiduje oddawania głosu na
    "nie" dla kanalii które nam są podsuwane pod nos
    > przy urnie wyborczej,. Im to wisi czy ich zaznaczysz czy nie - i tak będą przy
    korycie. A więc twoje rady są zupełnie
    > bezużyteczne gdy idzie o wybory.

    Twoim zdaniem wyniki wyborów w Polsce są fałszowane?

    -=-

    Ukraińska armia (źle witana przez ludność miejscową)
    opuściła Kramatorsk -- separatyści powrócili na posterunki...

    http://www.tvn24.pl/kramatorsk-znow-pod-kontrola-sep
    aratystow-ukrainskie-wojsko-wyszlo-z-miasta,424591,s
    .html

    I tak może być bardzo długo, bo kot (jak mówi Bareja
    w swym filmie) to nie zając -- zawsze ucieknie na drzewo.

    Jaceniuk będzie wybijał ,,ruskich'' (czyli swoich, ale niepokornych
    wobec Zachodu) a ci będą wracali, póki będą żyli, bo są prawosławni.
    Jaceniukowi zabraknie pieniędzy a Ukraińcom -- żywych ludzi,
    z podatków których chce utrzymać swe wojsko Jaceniuk...

    Rozumiem, że Polacy nie mogą iść na barykady przeciwko Tuskowi,
    ale czy naprawdę uważasz, że Tusk wygrał wybory naruszając prawo?
    IMO Tusk to nie Jaceniuk -- rządzi, bo tak chcą Polacy.

    Nie poprę nikogo, kto nie poprze mnie.
    To moje założenie -- oczywiście życie nie może być
    w 100% zbieżne z założeniami, ale będę do tego ideału dążył.

    Arcybiskup Ozorowski uważa, że można mnie zatruć po cichu
    (brakiem wentylacji) lub doprowadzić mnie do kalectwa (nie
    uznając wyników badań przeprowadzonych rezonansem magnetycznym)
    więc polskie państwo (posłuszne bogu Ozorowskiemu) mnie zabija.
    Jednak ja -- proszę Boga o pomoc. [czyli o zabijanie tego państwa]

    Mogę modląc się, prosić Boga o pomoc -- i mogę ignorować wybory
    lub (co chyba jest lepszym rozwiązaniem) iść drogą pewnego chemika
    (prof. Jana Turulskiego) z białostockiego uniwersytetu, kreślącego
    urzędniczy formularz słowami: ,,Pocałujcie mnie w dupę pajace''.

    http://wyborcza.pl/1,79328,4064569.html

    -=-

    () Wentylacja należy się każdemu, także mnie. Nie jest darem, łaską,
    wyrazem opiekuńczości państwa. (na dodatek stale za niż płacę,
    choć jej nie mam)

    () Sanatoryjne leczenie należy się mi (o czym nawet ZUS mnie zapewnia)
    Nie jest darem, łaską, wyrazem opiekuńczości państwa. (składki na
    ZUS i podatki płacę stale od lat; regularna pracę zarobkową
    rozpocząłem w połowie listopada 1989 roku; wcześniej pracowałem
    społecznie i ,,na czarno'' -- ale skąd kilkuletnie dziecko miało
    wiedzieć o potrzebie płacenia podatku, na dodatek w państwie
    komunistycznym?)

    () Karta parkingowa należy się ludziom takim jak ja. Nie jest darem,
    łaską itd...

    () Renta należy się ludziom niezdolnym do pracy. Nie jest darem,
    łaską itd... Orzecznik ZUS zauważa, że rzeczywiście nie jestem
    zdolny do pracy, ale skoro nie nadużywałem zwolnień lekarskich,
    on nie uzna mnie za niezdolnego do pracy. Dodał, że mogę przyjść
    do niego na wózku inwalidzkim, to znaczy mogę zostać przywiezionym
    na wózku inwalidzkim i nie mieć nóg, ale on uzna mnie za zdolnego
    do pracy, skoro nie korzystałem ze zwolnień lekarskich. Ludziom
    z lędźwiową dyskopatią ZUS renty przyznaje, uznając ich za
    niezdolnych do pracy -- mnie zaś nie przyznaje, choć mam:

    - lędźwiową dyskopatię,
    - szyjną dyskopatię,
    - zachętę leczącej mnie neurolog do ubiegania
    się o rentę,
    - podejrzenie uszkodzeń piersiowej części
    kręgosłupa (potulnie czekam na badanie)
    - astmę (,,leczoną'' latami za pomocą antybiotyków
    przez lekarzy z poradni rodzinnej)
    - niedowidzenie oka lewego, zez oraz astygmatyzm
    obu oczu i nadwzroczność obu oczu
    - problem ze słuchem (diabli wiedzą, jak duży, bo
    badania i leczenie w toku tak zwanym)
    - problem z kolanami (proponowano mi nawet operację
    jednego z moich kolan) i biodrem oraz innymi kośćmi
    i stawami (w dzieciństwie latami leczono mnie
    z rumienia guzowatego związnego z reumatyzmem)

    () Wreszcie polskie państwo (za sprawą swej państwowej uczelni)
    jest mi winne etat na uczelni. :) I t także żadna łaska itd...

    Aby było jasne -- gdy kobiecie koń (właśnie chyba dziś) uciekł
    z zagrody, nie koń zapłacić ma (za galopowanie po mieście i próbę
    tankowania na stacji benzynowej -- czyli chyba za próbę podszywania
    się pod samochód, próbę udawania samochodu) grzywnę, ale ta kobieta,
    jako jego opiekunka odpowiedzialna za swego konia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'