  • Data: 2014-05-12 23:42:47
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 5362ab94$0$2373$6...@n...neostrada.pl

    > A jednak kapitalista (wg. mojej usenetowej definicji - wiecznie nienażarty ryj).
    Tak się zastanawiam nad propagandowym ocenianiem
    > przez media takich osobników - ma on podobno ponad 15 mld zł długów, a jednocześnie
    okrzykuje się go numerem 2 na liście
    > najbogatszych Polaków....

    Nie znam jego stanu posiadania.

    > Miało być najtaniej, a nie najdrożej, bo przecież klient tylko dzierżawił sprzęt. A
    cała transakcja odbywała się
    > korespondencyjnie, tzn. nie było punktów kupowania, i później zwrotów, a za
    pośrednictwem przekazów kurierskich. Klient choćby
    > stanął na uszach nie był w stanie dowieść swoich racji.

    Dlatego właśnie w przyszłości należy lać na Solorza moczem nie pieniędzmi!

    > Ja niestety ciężko znoszę rzeczywistość w której jestem zmuszony żyć tak więc cena
    "Krupnika" nie jest mi obojętna.

    Można tłuc głową (oby własną) w słup -- podobny
    ,,zysk'', ale osiągany taniej. ;)

    > Wiesz co ci powiem. Po powrocie do Polski próbowałem czymś się zająć, tak więc w
    Poznaniu otworzyłem skep muzyczny, głównie płyty
    > z muzą, ale także instrumenty. Próbowałem być dobrym kupcem, uczciwym, i nie
    kapitalistą, ale tylko kupcem. I nie wytrzymałem dwu
    > lat, chamstwo i cwaniactwo klientów, a już wręcz dobili mnie moi właśni pracownicy.
    Skoro sam nie próbowałeś, to uwierz na słowo -
    > uczciwy człowiek nie jest w stanie zgodnie ze swoim sumieniem prowadzić interesów w
    Polsce.

    Skąd wiesz, że nie próbowałem? Zarabiałem pieniądze, zanim
    skończyłem 10 lat. Prowadziłem nawet rachunkowość, choć nie
    wiedziałem o tym, że trzeba płacić podatki.

    Teraz ,,życia'' uczy mnie dziecko, jakim byłem. :)
    Gdy padła PRL, myślałem, że ludzie będą lepsi, że będzie
    sprawiedliwość że warto budować ,,nową'' Polskę itd.

    Dziś wiem, że Polska woli ,,zaopiekować'' się piątką małych dzieci
    (płacąc na nie zapewne nie mniej niż 10 tysięcy złotych miesięcznie)
    niż dać zasiłek rodzonemu ojcu (wysoki zapewne na jakieś 800 złotych
    miesięcznie) któremu żona (matka tychże dzieci) umarła...

    Jak ,,państwo'' zaopiekowałoby się dziećmi? Zapewne po ,,bożemu'':

    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1117581,Siost
    ra-Bernadetta-nie-chce-trafic-za-kratki-Jest-zazalen
    ie

    Siostra Bernadetta nie chce trafić za kratki. Jest zażalenie

    Zakonnica została prawomocnie skazana za przemoc w prowadzonym
    przez zakon boromeuszek ośrodku w Zabrzu.

    Ja bym ją ,,ułaskawił'' za jej urodę. ;)

    1007,Siostra_Bernadetta_leczy_sie_psychiatrycznie___
    Wczesniej.html

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'