    Date: Thu, 01 May 2014 22:16:19 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aero2 - co za bezsens

    > "Trybun" 535fb6af$0$2158$6...@n...neostrada.pl

    > Twoja wiara -- Twoja sprawa. Nie wtrącam się do cudzych wierzeń.

    I dobrze, tylko cię poinformowałem co o tym myślę.

    > To nie żaden kapitalista, ale zwyczajny gówniarz.
    > Potrafi kupić tanio (bez opłat) i sprzedać drogo.
    > Takich gówniarzy znam wielu -- współpraca z nimi
    > zawsze wygląda tak samo -- nic nie chcą włożyć,
    > ale dużo zyskać.
    >
    > Problem bierze się właśnie z takiej wiary jak
    > Twoja -- z akceptacji zła, jakim jest nieuczciwość.
    > A rozwiązaniem są ,,operacje chirurgiczne'' obecnie
    > przeprowadzane na wschodzie Ukrainy -- co jakiś czas
    > wybucha jakaś rewolucja i ścinane są głowy Solorzom.

    A jednak kapitalista (wg. mojej usenetowej definicji - wiecznie
    nienażarty ryj). Tak się zastanawiam nad propagandowym ocenianiem przez
    media takich osobników - ma on podobno ponad 15 mld zł długów, a
    jednocześnie okrzykuje się go numerem 2 na liście najbogatszych Polaków....

    > Uczciwy człowiek, widząc masę wyłamanych klapek,
    > zamówiłby u producenta zapasowe i zażądał od
    > producenta innego rozwiązania obudowy.
    >
    > Solorz musiał mieć tych dekoderów bardzo dużo,
    > więc i rozmawiać mu było łatwo z Chińczykiem.
    > Wolał jednak kosztami obarczyć nie ludzi
    > winnych, lecz niewinnych.

    Miało być najtaniej, a nie najdrożej, bo przecież klient tylko
    dzierżawił sprzęt. A cała transakcja odbywała się korespondencyjnie,
    tzn. nie było punktów kupowania, i później zwrotów, a za pośrednictwem
    przekazów kurierskich. Klient choćby stanął na uszach nie był w stanie
    dowieść swoich racji.

    > Ty masz swoje zasady -- ja mam swoje.

    Pozostaje wierzyć na słowo..

    > Jaki parlament, taki rząd, takie sądy, takie
    > tworzenie i takie egzekwowanie prawa.

    > Nie wiem czyj.

    > Mam ułatwione życie -- nie piję alkoholu.

    Ja niestety ciężko znoszę rzeczywistość w której jestem zmuszony żyć tak
    więc cena "Krupnika" nie jest mi obojętna.

    > I tutaj też mamy zdania odmienne.

    Wiesz co ci powiem. Po powrocie do Polski próbowałem czymś się zająć,
    tak więc w Poznaniu otworzyłem skep muzyczny, głównie płyty z muzą, ale
    także instrumenty. Próbowałem być dobrym kupcem, uczciwym, i nie
    kapitalistą, ale tylko kupcem. I nie wytrzymałem dwu lat, chamstwo i
    cwaniactwo klientów, a już wręcz dobili mnie moi właśni pracownicy.
    Skoro sam nie próbowałeś, to uwierz na słowo - uczciwy człowiek nie jest
    w stanie zgodnie ze swoim sumieniem prowadzić interesów w Polsce.