eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaadaptery ethernet przez gniazdka elektryczne - różne mieszkaniaRe: adaptery ethernet przez gniazdka elektryczne - różne mieszkania
    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: adaptery ethernet przez gniazdka elektryczne - różne mieszkania
    Date: Mon, 27 Aug 2012 20:13:30 +0200

    badworm wrote:

    > Jeśteś pewny? W tych licznikach które rozbierałem pomiar prądu odbywał
    > się przy pomocy małych przekładników prądowych.

    Pewien nie jestem, ale o ile mnie skleroza nie myli, to właśnie chodzi o
    filtrowanie składowych wcz z sieci, niezależnie od pomiaru prądu. W jednym
    takim liczniku widziałem ferryta na linii doprowadzającej. Czy wszystkie tak
    mają, nie wiem. To był amerykański licznik przydomowy rozwalony wraz z domem
    podczas huraganu w Galveston,

    Waldek