eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaadaptery ethernet przez gniazdka elektryczne - różne mieszkaniaRe: adaptery ethernet przez gniazdka elektryczne - różne mieszkania
  • Data: 2012-08-27 20:13:24
    Temat: Re: adaptery ethernet przez gniazdka elektryczne - różne mieszkania
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-08-2012 o 21:06:14 DooMiniK <bachus@bachus> napisał(a):

    > A tak z czysto technicznego punktu widzenia - co blokuje "na liczniku"?
    > (nie jestem elektrykiem / nie znam się).

    Jestem twórcą modemu PLM, ale do innych zastosowań: przepływności rzędu
    pojedynczych kbps w pasmach od 70 do 140kHz. Licznik jest dla takich
    sygnałów praktycznie przezroczysty.

    Dla HomePlug może być inaczej, bo tam sygnały idą w paśmie od kilku do
    kilkudziesięciu MHz. Ale licznik elektroniczny, czy to przekładnikowy, czy
    na shuntach, nie ma za bardzo czym takiego sygnału filtrować, więc
    podejrzewam, że też przejdzie.

    Najgorsze są rozwidlenia i niskie impedancje podłączone na krótko przy
    kablu, którym idzie transmisja.

    ae
    --
    http://www.protronik.pl