  • 161. Data: 2012-03-02 11:26:52
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 2 Mar 2012 10:55:35 +0100, RoMan Mandziejewicz

    > nie podoba się - nie czytaj. Nie ma najmniejszego przymusu.

    Pytałeś, to ci odpisałem.
    Ja od ciebie, w szczególności od ciebie, rad nie potrzebuję.

    Gorzej z toba jak dzieckiem.

    --
    Pozdor Myjk

  • 162. Data: 2012-03-02 16:03:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 02.03.2012 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:

    > nie podoba się - nie czytaj. Nie ma najmniejszego przymusu.

    > Jak się ciebie czyta.

    http://demotywatory.pl/3711727/Nastolatku-Masz-juz-d
    osc-swoich-durnych-starych

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 163. Data: 2012-03-02 16:19:48
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Powitanko,

    > Mylisz skutek z przyczyna.

    Nie mylę. To ty żyjesz w matriksie polityki nierealnej :)

    > Lewactwo

    Słowo klucz nr. 1

    > doprowadzilo ten piekny kraj niemal
    > do upadku.

    Do upadku to im sporo brakowało. Lewica za to nałgała o finansach państwa i
    zajmowała się kreatywną księgowością. Tym ludziom podpadła (i słusznie że
    podpadła).

    > Owczesny premier sam to przyznal, ktos to nagral. Zaczely sie
    > ogromne demonstracje. (Zdjecia z tych demonstracji pokazywal niedawno
    > TVN jako skierowane przeciw rzadowi Orbana).

    Udowodnij :)

    Demostracje zarółno tamte jak i przeciw obecnym rządom Orbana są faktem. W końcu
    miało być tak pięknie prawicowo a wyszło jak zwykle. Zamienił stryjek siekierkę
    na kijek.

    > Bez wzgledu na zaklinanie
    > rzeczywistosci przez michnikowszczyzne,

    Słowo klucz nr. 2

    > to wlasnie V. Orban i partia
    > Fidesz usiluja posprzatac to, co napaskudzili czerwoni.

    To chyba tylko w twoim matrixie. W realnej rzeczywistości to cośtam poprawili
    jedocześnie psując to co jeszcze popsute nie było. Efekt widać.

    No i najpierw potrząsali szabelką co to nie oni a potem do tej "lewackiej" UE
    łapę po kasę wyciągają.

    pzdr
    \SK

  • 164. Data: 2012-03-02 16:20:47
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek wrote:

    > A 4.99 na orlenie przed wyborami to się samo ustawiło?

    No i? Naciskiem można sobie cene poprawć na 2 tygodnie. Ale nie na stałe.

    \SK

  • 165. Data: 2012-03-02 16:22:28
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek wrote:

    > No, że nie jesteś tvn'owym lemingiem.

    A co ma piernik do wiatraka?

    > Pamiętam jak ten Tusk kiedyś wyliczał ile podrożał chleb i jabłka.
    > Szkoda, że teraz przestał liczyć. Może jak wprowadzi nam GMO to
    > rolnictwo stanieje, bo nie będziemy mogli eksportować do UE.

    Już ci się kompletnie pozajączkowało. GMO właśnie UE wymaga (i zresztą słusznie
    -- ale to rzecz do dyskusjji na pl.sci.biologia a nie tu).

    pzdr
    \SK

  • 166. Data: 2012-03-02 16:57:58
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    v...@i...pl wrote:

    > tylko ze na samorzadowcow masz bezposredni wplyw. napiszesz pismo,
    > prosbe, cokolwiek, mozesz nawet zadzwonic albo osobiscie sie spotkac.
    > tak samo przyjsc na sesje rady i podyskutowac.

    Możesz też pisać do swojego posła, senatora, itd.

    > tego akurat bym nie
    > likwidowal.

    Ja nie chcę likwidować rad. Ale chętnie bym się stamtąd pozbył armii
    pozatrudnianych w urzędach kumpli i pociotów.

    a na tych z rzadu nie ma zadnego wplywu, a tylko towarzystwo
    > mocno kryminogenne :|

    Też jest wpływ. Zobacz: ostatnio trzech studentów zebrało paręset tysięcy podpisów.

    > Policz teraz kazdego biuro poselskie, wydatki na podroze (oddawana NA
    > OSWIADCZENIE, co jak pokazuja lata ubiegle, nie przeszkadza brac zwrotow
    > za paliwo nawet nie majac samochodu). To sa setki tysiecy zł/głowe.

    No wlaśnie policzyłem. Doliczyłem po 20 osób na głowe gdzie zatrudnienie każdej
    kosztuje 100000 rocznie.

    pzdr
    \SK

  • 167. Data: 2012-03-02 16:59:50
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

    > Jesli zniesiesz nawet 10 tys luda, to zniesiesz i 2500 wojtow. razem z
    > zastepcami itp.
    > Radni moga byc obciazeniem, ale oni chyba duzych pieniedzy nie dostaja.

    Chodiz mi o całe rodzinki pozatrudniane przy samorządach. Pokaż mi gminę gdzie
    masz tylko wójta zastępcę i jedną panią do siedzenia w okienku...

    Tu chodzi o armię idącą w setki tysięcy ludzi. A nie marne 10000.

    pzdr
    \SK

  • 168. Data: 2012-03-02 17:07:19
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Sebastian,
    >
    > Wednesday, February 29, 2012, 12:12:31 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jasne. A Religa przeszczepu dokonał na Księżycu.

    Ilu takich przeszczepów dokonał?

    > Chyba Ty.

    Ja też.

    Tzw. sławojka to był standard.

    > Kiedy? W latach 60-tych? Bo w 80-tych juz było trudno spotkać
    > furmankę...

    Oj krótka pamięć krótka. W 80, jak najbardziej. 45km od centrum Warszawy.

    Może tam u was w dawnych Niemczech było lepiej. Ale w centrum kraju było tak jak
    mówię.

    > Się zastanów jakim cudem wtedy mieli te kilka milionów...

    Mieli kilka razy mniej.

    > Duzo lepszy nie jesteś. Mieszasz zmyślenia z opowieściami z kilku
    > dekad.

    Nie. Mam może po prostu lepszą pamięć.

    > Na szczęście ja te kilka dekad pamiętam. Nie, żebym chciał
    > wracać ale na pewno nie "otake Polske my walczyli".

    Ludzie to sobie wyobrażali że wystarczy komuchów wyrzucić i od razu będzie u nas
    Hamerka i raj na ziemi. A tu guzik.

    pzdr
    \SK

  • 169. Data: 2012-03-02 17:13:59
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ano, u mnie.

    > Czyli nawet kapitalizm tam nie pomógł? Autentycznie widziałeś orkę
    > konną? Bo ja ostatnie prace rolne koniem to widziałem chyba na
    > początku lat 70-tych - żniwiarką (maszyna jeszcze prostsza od
    > snopowiązałki - tylko ścina) konną ktoś się bawił.

    45km od D.C.

    Gościu za płotem naszej działki regularnie orał koniem i kosił kosą sic(!). W
    połowie 80-tych. Traktor był w co 3-cim gospodarswtwie, samochód chyba w co 10.
    Kibel w domu jeszcze rzadziej.

    Znajomemu który przyjechał z Holandii mało oczy z orbit nie wyszły.

    Teraz to w okolicy ludzie jeśli mają konie to jako hobby -- ktoś ma nawet
    stadninę. W gospdarswtach w którcych na stale ktoś mieszka (a nie zmieniły
    funkcji na domki letniskowe) stoi po parę samochodów. Jest wodociąg. Ludzie mają
    normalne łazienki (poza paroma przypadkami starszych samotnych osób które się
    przyzwyzaiły po staremu).

    pzdr
    \SK

  • 170. Data: 2012-03-02 17:19:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No własnie nic poważnego. Człowiek jechał na pogotowie, bo to dziecko.
    > A tu zastrzyk, opatrunek.

    > Ja naprawdę czytam i nie rozumiem. Ostatnie zastrzyki ze szklanej
    > strzykawki sam dostawałem jako dziecko. Mój syn chyba nigdy nie dostał
    > zastrzyku ze szklanej strzykawki. Chorował sporo, zastrzyków dostał
    > mnóstwo ale jakoś nie pamiętam problemów z igłami.
    >
    > Może chodzi o znacznie wczesniejsze lata?

    Nie o 80-te. Dzieciaki szczepione po 3 jedną strzykawką tylko igłę zmieniały
    (ktoś załatwił igły). Centrum Warszawy.

    \SK