eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Date: Fri, 02 Mar 2012 17:13:59 +0100
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ano, u mnie.

    > Czyli nawet kapitalizm tam nie pomógł? Autentycznie widziałeś orkę
    > konną? Bo ja ostatnie prace rolne koniem to widziałem chyba na
    > początku lat 70-tych - żniwiarką (maszyna jeszcze prostsza od
    > snopowiązałki - tylko ścina) konną ktoś się bawił.

    45km od D.C.

    Gościu za płotem naszej działki regularnie orał koniem i kosił kosą sic(!). W
    połowie 80-tych. Traktor był w co 3-cim gospodarswtwie, samochód chyba w co 10.
    Kibel w domu jeszcze rzadziej.

    Znajomemu który przyjechał z Holandii mało oczy z orbit nie wyszły.

    Teraz to w okolicy ludzie jeśli mają konie to jako hobby -- ktoś ma nawet
    stadninę. W gospdarswtach w którcych na stale ktoś mieszka (a nie zmieniły
    funkcji na domki letniskowe) stoi po parę samochodów. Jest wodociąg. Ludzie mają
    normalne łazienki (poza paroma przypadkami starszych samotnych osób które się
    przyzwyzaiły po staremu).

    pzdr
    \SK