eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolaraRe: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Date: Mon, 5 Mar 2012 15:44:07 -0800 (PST)
    <jiaflk$hc3$1@inews.gazeta.pl> <jiag72$iq6$1@mx1.internetia.pl>
    <173217ck2bgd8$.dlg@myjk.org> <jie3ld$rol$1@inews.gazeta.pl>
    <jif97v$ld1$1@inews.gazeta.pl> <jigc8q$9vc$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@b...softax.pl> <jimj1q$s82$1@inews.gazeta.pl>
    <7403229.677.1330586454901.JavaMail.geo-discussion-forums@pbqn3>
    <jirf8p$5r6$1@inews.gazeta.pl>
    <8440401.33.1330820491176.JavaMail.geo-discussion-forums@pbfa4>
    <jj15hi$sri$1@inews.gazeta.pl>
    <25941793.3522.1330919186754.JavaMail.geo-discussion-forums@pbqn3>
    <jj38of$mkr$1@inews.gazeta.pl>

    Pawel napisal:

    >RP->USA, Kanada, Australia, czesc panstw UE

    Aha, wiec teraz tylko powiedz mi jaka to "sprawiedliwosc spoleczna" jest w Polsce a
    nie ma jej w tej "czesci panstw UE" o ktorych mowisz. Napisz tez o Australii, chetnie
    dowiem sie dlaczego to wyjechalem z Polski do Australii I w ktorych miejscach Polska
    oferowala mi wieksza "sprawiedliwosc spoleczna". Tylko prosze, pisz konkretnie bo
    szkoda internetu na lanie wody.

    >Ja zauwazam tylko, ze ludziom nie przeszkadza brak wpieprzania sie panstwa w decyzje
    o emeryturze. Albo inaczej - opieka spoleczna nie jest wystarczajaca zacheta do
    pozostania w kraju.

    Oczywiscie ze nie jest wystarczajaca zacheta zeby zostac w kraju. Ale nie jest tez
    zacheta zeby z niego wyjechac. Zwlaszcza ze ponizej sam piszesz ze ludzie jednak jada
    do panstw oferujacych wieksza pomoc niz odwrotnie.

    >Dla czesci ludnosci swiata motywacja do emigracji jest wlasnie opieka socjalna w
    krajach docelowych.

    No to moze sie zdecyduj? Najpierw napisales ze "ludzie zwykle wyjezdzaja z panstw
     gdzie jest sprawiedliwosc spoleczna do panstw gdzie jej nie ma", teraz piszesz ze
    odwrotnie. A moze jest jednak tak jak ja napisalem - ludzie jada tam gdzie maja
    lepsze warunki do zycia. Malezyjczyk z panstwa z niskimi podatkami I mala pomoca
    socjalna jednak jedzie do Australii gdzie placi wieksze podatki I ma wieksza pomoc.
    Dlaczego? Bo warunki zycia sa lepsze,  ot co. To samo napisalem Ci o Szwecji i
    Etiopii ale zrecznie to wycinasz za kazdym razem. Dlaczego ten Szwed nie pedzi do
    Etiopii? Placilby mniejsze podatki I nie mialby problemu z pomoca spoleczna.

    >  2 Miliony? No wiec wlasnie mylisz. Ten artykul nie mowi o calej

    > polskiej emigracji tylko jakims jej wycinku.

    >Czyli jest jeszcze wieksza?

    Oczywiscie. To kolejna rzecz po cenach paliw I  kursach walut gdzie rzuciles haslem
    bez sprawdzenia faktow.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007