eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolaraRe: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-03-08 08:48:28
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 07 Mar 2012 08:51:39 +0100, Artur Maśląg

    > Jasne były od początku i to nawet nie od momentu tego wypadku.

    Mówisz o przyczynach pośrednich, przyczyna bezpośrednia jest tylko jedna.

    > Może nie mieszaj do tego mgły, helu, czy Berii ze Stalinem, którzy
    > brzozę posadzili...

    Przecież właśnie nie mieszam.

    > To, że oni siedzieli za sterami nie znaczy, że to tylko oni (bądź
    > głównie) za katastrofę odpowiadają, co podkreśliłem w Twojej
    > wypowiedzi.

    Czyli jeśli auto jadące z prędkością 200/h (zamiast dozwolonych 90/h) do
    tego jeszcze we mgle, rozbija się (nie zauważając zakrętu i wysepki dla
    pieszych), to winny nie jest kierowca, tylko ten kto dopuścił drogę do
    ruchu, oraz pasażerowie zbyt głośno prowadzący konwersację? Nie. To są
    wszsytko przycyzny pośrednie. Przyczyną bezpośrednią jest błąd kierowcy,
    który wbrew zdrowemu rozsądkowi (i przepisom) rozwinął zbyt dużą prędkość
    przy zbyt małej widoczności.

    --
    Pozdor Myjk