eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolaraRe: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Date: Wed, 29 Feb 2012 22:35:14 +0100

    Hello J.F.,

    > nie wiesz jak to w budzetowce ? musieli wydac, zeby im nie obcieli
    > przydzialu w kolejnym roku :-)
    > albo ktos sie pomylil, zamowil za duzo, i teraz trzeba bylo zuzyc przed
    > uplywem terminu waznosci, zeby nie bylo 50% strat ..
    > No chybas ze mnie jakis lekarz sprostuje i powie ze jest sens szczepienia
    > przeciw tezcowi przy oparzeniu. Powazne oparzenie ? skora zeszla ?

    No własnie nic poważnego. Człowiek jechał na pogotowie, bo to dziecko.
    A tu zastrzyk, opatrunek.

    > tak czy inaczej - z iglami komuna miala klopoty, a wlasnie wchodzil aids.

    Ja naprawdę czytam i nie rozumiem. Ostatnie zastrzyki ze szklanej
    strzykawki sam dostawałem jako dziecko. Mój syn chyba nigdy nie dostał
    zastrzyku ze szklanej strzykawki. Chorował sporo, zastrzyków dostał
    mnóstwo ale jakoś nie pamiętam problemów z igłami.

    Może chodzi o znacznie wczesniejsze lata?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl