eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-02-29 21:15:08
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 20:44:00 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Dziwne rzeczy opowiadasz - mój syn się oparzył w 1987 roku, zastrzyk
    > przeciwtężcowy dostał od razu na pogotowiu. Działo się to w
    > prowincjonalnym Opolu. Jeszcze byłem zdziwiony, że mu go w ogóle dają.

    nie wiesz jak to w budzetowce ? musieli wydac, zeby im nie obcieli
    przydzialu w kolejnym roku :-)

    albo ktos sie pomylil, zamowil za duzo, i teraz trzeba bylo zuzyc przed
    uplywem terminu waznosci, zeby nie bylo 50% strat ..

    No chybas ze mnie jakis lekarz sprostuje i powie ze jest sens szczepienia
    przeciw tezcowi przy oparzeniu. Powazne oparzenie ? skora zeszla ?

    tak czy inaczej - z iglami komuna miala klopoty, a wlasnie wchodzil aids.

    J.