eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-02-29 21:44:10
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Feb 2012 12:12:31 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):
    > Po trzecie to masz wyjątkowo kiepską pamięć. Zapominiałeś o staniu po kilka
    > godzin w kolejce (po benzynę też). Zapomniałeś o tym, że średni poziom życia był
    > 3 razy (sic!) niższy niż teraz.

    a jak ten poziom zycia liczony ? Iloscia telewizorow ?

    Bo tak za gomulki to mieszkanie M4 liczylo 44m. za gierka 54, a za jaruzela
    64m. no i wieksze tez sie zdarzaly. A dzis ? Jakie mieszkania dostepne
    przecietnu polakowi oferuje najblizszy deweloper ?

    za komuny domek byl ograniczy do 110m kw. Malo mowiac szczerze.
    Ale ... ile dzis oferuja duzi deweloperzy ?

    > Na wsiach przeważnie chodziło się srać za stodołę, samochód czy traktor to był u
    > najbogatszych, połowa orała koniem. W mieście pod blokiem było pusto -- kilka
    > samochodów. Jakim cudem to dzisiejsze biedne społeczeństwo ma ponad 20milionów
    > samochodów na 38mln mieszkańców?

    ale skad te kolejki na stacjach benzynowych ?
    trzeba by spojrzec do danych, ale cos mi sie wydaje ze w 1989 nie bylo tych
    samochodow tak malo. cos mi chodzi po glowie ze ~3 razy mniej - ale mam
    wrazenie ze obecnie sporo samochodow jest tylko na papierze ..

    J.