eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolaraRe: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Date: Wed, 29 Feb 2012 20:48:41 +0100
    From: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara

    W dniu 2012-02-29 11:38, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Ale wpływ tych 560 typów (Senat też licz!) i ich pociotów to jest pikuś.
    > Nawet jak tego jest 5000 czy nawet 10000 luda to udźwigniemy. Bez bólu.
    > Tu by się trzeba dobrać do samorządowców -- ok. 2000 gmin w każdej po
    > ilu radnych, wójtów, burmistrzów i ich pociotów? Tu jest armia
    > darmozjadów do pogonienia.

    tylko ze na samorzadowcow masz bezposredni wplyw. napiszesz pismo,
    prosbe, cokolwiek, mozesz nawet zadzwonic albo osobiscie sie spotkac.
    tak samo przyjsc na sesje rady i podyskutowac. tego akurat bym nie
    likwidowal. a na tych z rzadu nie ma zadnego wplywu, a tylko towarzystwo
    mocno kryminogenne :|

    > Reducja tych 560 do 56 wiele nie da. Efekt byłby symboliczny.

    Policz teraz kazdego biuro poselskie, wydatki na podroze (oddawana NA
    OSWIADCZENIE, co jak pokazuja lata ubiegle, nie przeszkadza brac zwrotow
    za paliwo nawet nie majac samochodu). To sa setki tysiecy zł/głowe. Co
    pomnozone przez ilosc daje kwote pozwalajaca rocznie na jakies sensowne
    inwestycje, a nie przezeranie.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)